Andet multimedie
bentjuul 3670
HJÆLP (videoredigering)
Fra : johnny

Dato : 07-01-01 11:52

Skulle der være nogle der kender til videoredigering.
jeg tænker på DV/digital8 fra pinnacle.
Jeg har problemmer med at få lagt tilbage på båndet når
jeg har haft det inde i pc.
Det hakker og billedet vælter.
Jeg har en pc ( pentium 3 500Mhz med 128MB ram )
Kamera er et JVC GR-DVL 100.
Jeg vil blive glad hvis nogle kunne hjælpe mig da jeg har rodet med det i
14 dage og har prøvet at muligt.
Hilsen Johnny.

Fra : Ulf Laursen

Dato : 07-01-01 20:10

Hvad er det for et kort du har: Studio DV / DV200 / DV300 / DV500

Hvilken driverversion / Operativsystem anvender du?

Bruger du seperat disk til video?

Hvor stort er dit projekt i min.

/Ulf

--
uhl@post8.tele.dk

Besøg netkirken: http://www.netkirken.dk
- Nyt design pr. 1. november!

Fra : johnny

Dato : 08-01-01 01:52

Hej Ulf
Først tak for svar
Mit kort er et PCI DV/IEEE-1394/i-link/firewire pc-kort
driverversion er 1,5. jeg har prøvet win 98 og windows ME
Jeg har prøvet med seperat disk. IBM 30gb 7200 0g matrox 20 gb 7200
Jeg har prøvet at skifte alt udstyr ud, jeg har merlin back-up service og
har prøvet alt
sammen med dem .
jeg har prøvet at lægge ind fra 1 minut til 4 minutter
jeg får først problemmer når jeg vil lægge tilbage på båndet, så længe det
ligger inde i
min pc kører det fint