Kunst... dette er bare helt rått....
Fra : Oslo

Dato : 07-03-03 03:32

De startet opp 14.februar i år, og jeg investerte noen kroner i kunst.

Allerede har jeg fått 1200 dollar i utbetaling, og venter mer i nær fremtid.

Her kan man tjene penger på at selskapet vokser uten at man nødvendigvis
trenger å rekruttere noen. Det eneste man trenger å gjøre er å kjøpe kunst
selv. Kunsten du kjøper er litografier eller trykk i begrensede opplag,
signert og nummerert av kunstneren. Ett av trykkene jeg kjøpte hadde opplag
så lavt som 99 stk, og vil nok stige i verdi på egen hånd etterhvert som
årene går.
PS - Det koster ingenting å melde seg inn, men det koster selvsagt noe å
kjøpe kunst. Investeringene i kunst kan gi deg inntil tigangen tilbake
etterhvert som firmaet vokser. (Ja, det er en grense på 10x, men det er lov
å reinvestere...)

http://www.meridianprints.com

mitt Company name: oslo (Du trenger dette for å registrere deg).

---