Køb af aktier.
Fra : JBJ

Dato : 02-03-03 23:14

Jeg vil gerne købe nogle aktier i Randers FC!
Er der nogen der har nogen til salg?
Hvormange?
Hvad koster de?
Med venlig hilsen.
Jens Jensen

Fra : Jacob

Dato : 03-03-03 01:46

tænker du på dem her http://www.frejafc.dk/info.asp?nav=info&navID=27

--
Jacob

Fra : JBJ

Dato : 05-03-03 00:13

Hej Jacob.
Randers Fraja FC udstedte i efteråret 1999 B aktier i 1000 kr breve.
A aktiekapitalen lå i amatør klubben Randers Fraja.
Fra 1ste. jannuar 2003 blev både A aktier og B aktier til aktier i Randers
FC.
Det er en overbygning af alle fodboldklubber i Randers.
Men NEJ jeg er ikke interesseret i målaktier.
Venlig hilsen Jens