Oprettelse af firma i udlandet
Fra : J.

Dato : 24-02-03 13:05

Jeg arbejder ofte i udlandet. Det er i forskellige lande, men mest i EU. Jeg
er selvstændig med ApS.

Er det muligt/nemt at oprette et firma i udlandet og få en anden bankkonto
der hvor jeg arbejder?

Hvor meget skal jeg betale i skat i england?? I hvilket land er skatten
lavest??

Mvh Jake

Fra : bamsefar

Dato : 24-02-03 14:33

Ring til en bank i Luxembourg og få en aftale om et personligt møde
med dem.

Tag derned til et personligt møde og forklar formålet med
at du gerne vil oprette en konto hos dem. Og medbring gerne
et 5-cifret beløb og forklar dem at der er flere på vej.

Medbring dit pas, et notariseret bevis for din virksomhed og evt. andre
dokumenter som har relevans for din virksomhed. En anbefaling
fra din nuværende bank er også en god ting at have med.

Fra : J.

Dato : 25-02-03 12:53

Tak for svaret..

Jeg forstår på dit svar at det er muligt at oprette en bankkonto.

Men jeg er interesseret i at oprette et firma som jeg kan fakturere fra. Er
det muligt - i så fald hvordan skal jeg gøre??

På forhånd tak

J.
--------------------

Fra : bamsefar

Dato : 25-02-03 20:01

Den dyre måde : Du henvender dig til en advokat i Luxembourg med relevante
dokumenter for at stifte et societe anonyme. Advokaten giver dig nogle
dokumenter. Du henvender dig i en bank med disse dokumenter og deponerer
selskabskapitalen på denne konto. Pengene står indefrosset i nogle dage og i
løbet af disse dage mødes du med advokaten og en notarius hvorefter
selskabet stiftes.

Den billige måde: Henvend dig til OCRA som kan stifte et selskab for dig i
EU

http://www.ocra.com/

vh ()

Fra : bamsefar

Dato : 25-02-03 20:03

og sørg for at holde selskabet i det andet land TOTALT adskilt fra det
selskab
du har i DK. Ellers får du problemer med skattefar...

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-02-03 23:26

"J." <dd@ss.com> wrote in message news:b3d1mh$15ri$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> der hvor jeg arbejder?
>
> Hvor meget skal jeg betale i skat i england?? I hvilket land er skatten

Skulle du have behov for en konto som kun du kender... Med dit eget
mastercard der kan anvendes snart alle steder herhjemme og i udlandet!
Så klik her http://www.gooffshore.nu her kan du ansøge om din egen konto
online. Kontoen fungerer som du kender med online adgang via internettet,
med egne passwords med mere.

Det kan tage op til 3-4 uger før banken leverer alle instruktioner til dig.

Skulle kontoen mod forventning ikke leve op til dine forventninger tilbyder
vi 180 dages 100% fuld fortrydelsesret! Ingen risiko, intet besvær!

Venlig hilsen
Jesper Nielsen

På denne mail j.n@gooffshore.nu svarer jeg på alle spørgsmål der måtte være.

GoOffshore.nu are proud to be one off the oldest and continuous providers of
anonymous banking, asset protection, company formation services, offshore,
privacy, residency programs, tax avoidance, tax shelters and tax haven
information, products and services in the world; founded 1982.

Fra : an

Dato : 28-02-03 00:21

> [...]
> der hvor jeg arbejder?
>
> Hvor meget skal jeg betale i skat i england?? I hvilket land er skatten

På Færøerne er skatten kun 20% når det drejer sig om aps.
Færøerne er udenfor EU, men har stort set samme lovgivning som i DK når det
kommer til virksomheder.

A_N