Bog (Getting Rich on the Internet!)
Fra : Carsten

Dato : 19-02-03 13:18

Hej!

Jeg har tænkt mig at bestille et eksemplar af bogen Getting Rich on the
Internet.
Bogen er på let forståeligt engels.

Prisen er 100 kr.

Skal du have et eksemplar med, når jeg bestiller?

Ellers kan du bestille den selv her, hvis du har et kredit kort.
http://www.worldgamesinc.com/Report/index.asp?ReferrerID=241044

Mvh

Carsten Howard

Title: Getting Rich on the Internet
Author: Pete Billac

Getting Rich on the Internet is a hands-on guide for those with a burning
desire to make money and do it fast. A powerful tool that instructs with
step-by-step advice on how build your WGI business, Pete shares with readers
his proven methodology for generating more leads than they can possibly
handle; getting free air-time on local radio stations; picking the winners;
and ways to follow-up and reel-in the hot leads. Covering all aspects of
developing a highly successful business with WGI, Pete shares some
interesting anecdotes and explains the opportunity as he sees it.
Language: English
Pages: 96
Softcover

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-03 14:34

Carsten wrote:

> Prisen er 100 kr.
>
> Skal du have et eksemplar med, når jeg bestiller?

Undlad venligst at sprede dit pyramide-spam i grupper, hvor den slags
ikke hører hjemme. Det bliver ikke bedre af, at du prøver at kamouflere
din reklame som et fælles indkøb, hvilket også bliver skudt ned af dit
referrer-nummer.

Du kan læse mere om nyhedsgrupperne på http://usenet.dk, hvor du blandt
andet kan læse fundatserne for de enkelte grupper.

Cc: howar@adslhome.dk for det tilfælde at adressen virker, og at
"Carsten" ikke læser med her.

FUT: dk.admin.netikette. Det betyder, at svar på dette indlæg som
udgangspunkt sendes til netikette-gruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Elhauge

Dato : 19-02-03 17:03

"Carsten" <howar@NOSPAMadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg har tænkt mig at bestille et eksemplar af bogen Getting
Rich on the
> Internet.
> Bogen er på let forståeligt engels.

Et eller andet sted er der en ting der er sikkert Pete Balic
bliver meget rig... Lav en bog ikke omhandlende noget generalt
men et firma i explotion, fortæl så at man kan blive rig på at
læse den, sælg den til firmaet den omhandler...

Hm... ! Hvem er det der tjener....

Jeg mener personligt at bogen er ok reklame for WGI, men et
eller andet sted føler jeg også den er bestilt arbejde, selv om
det siges andet !!
Hvorfor faldt han ikke over NO. som WGi kun når til sokke
holderne, eller LR... eller en af de 20- 30 år gamle firmaer..?

Mvh
Elhauge

Fra : Carsten

Dato : 19-02-03 17:19

"Elhauge" <spam@teamthy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvorfor faldt han ikke over NO. som WGi kun når til sokke
> holderne, eller LR... eller en af de 20- 30 år gamle firmaer..?

Pete Balic har skrevet over 40 Bedst sælger, så han mangler vist ikke penge.
Tror heller ikke at han vil sætte sit ry på spil med en bog, hvis han ikke
mente det, ellers stopper folk jo bare med at købe hans andre bøger.

Carsten

Fra : jan

Dato : 20-02-03 21:11

"Elhauge" <spam@teamthy.dk> skrev i melding

> [...]
> Hvorfor faldt han ikke over NO. som WGi kun når til sokke
> holderne, eller LR... eller en af de 20- 30 år gamle firmaer..?

Og din egen bisnizz med 3-4000 medl. rekker WGI til tåen

Fra : Elhauge

Dato : 20-02-03 21:29

"jan" <inkahd@lhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og din egen bisnizz med 3-4000 medl. rekker WGI til tåen

Du har da ret..
men af et 8 uger gammelt selskab er det vist ikke så ringe at
være over 4000 medlemmer !

Og bare rolige, vi bliver ganske store.. ! Vi har nogle tinge
som WGI ikke har.. sådan er det nu engang bare !

WGI er såmænd helt ok, men GiiCorp når måske pt. kun WGI til
tåen medlemsmæssigt, rent virkningsmæssigt, og med
indtægtsmulighederne, er vi vist noget højere :)

mvh
Elhauge