Kompagnoner/Parterne
Fra : Moneyfisto

Dato : 05-02-03 14:49

Er der en venlig sjæl der kan oplyse mig om det er tilladt, via
gruppen, at søge kontakt med læserene i privat
forretningsøjemed? - (Jeg søger partnere/kompagnonger)

Eller er gruppen udelukkende et forum for privat
erfaringsudveksling mht. personlig investering og ikke andet?

Venlig hilsen

ST

Fra : Thore Sorensen

Dato : 05-02-03 16:07

On Wed, 5 Feb 2003 14:48:55 +0100, "Moneyfisto" <spekulation@sol.dk>
wrote:

> [...]
>
>Eller er gruppen udelukkende et forum for privat
>erfaringsudveksling mht. personlig investering og ikke andet?

Det sidste...:)
Det er sympatisk, at du spørger inden du spam'mer gruppen...:)

Prøv i news:dk.opslag.stillinger
--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952