Scientologys' sindssyge påstande
Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 26-02-03 15:23

Se:

http://www.scientology-jylland.org/

"Da Lorraine Baritz, frivillig præst i Scientologi Kirken, for nyligt
anvendte sin åndelige uddannelse til at genoplive et 13-årigt offer for
et motorcykeluheld fra koma på et hospital i Boston, blev det betragtet
som et mirakel.

"Da hun et par dage senere genoplivede en baby fra koma", fortsatte
artikelen, " var det klart, at der fandtes en anvendelig metode til at
redde mange liv."

For Lorraine Baritz er det rutine at have succes med at hjælpe andre.
"Jeg kender til noget effektivt, der kan blive gjort ved den smerte og
lidelse, der findes i folks liv", siger hun. "Som frivillig præst i
Scientologi ved jeg, at jeg har evnen til at hjælpe enhver, uanset hvor
håbløs situationen måtte se ud."

Genoplive døde mennesker??? Det r vist kun Jesus der kunen det, og han
tog ikke penge for det.

Se iøvrigt det plagierede kristne kors i toppen af siden.

iøvrigt var LR. Hubbard medlem af en satanistisk kulti Californien før
hans stiftede Scientology.

--
cordial regards, the prime minister of Peterburg:
http://www.nationstates.net/ +45 5192 3981

Fra : n12

Dato : 27-02-03 10:56

"3000 Peter Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Se iøvrigt det plagierede kristne kors i toppen af siden.
>
> iøvrigt var LR. Hubbard medlem af en satanistisk kulti Californien før

Du har så travlt med at hade andre mennesker... Åben dit hjerte for Jesus,
og dit sværsyn på andre folks religioner som Islam eller mere sekteriske
grupper som Scientologi måske vil aftage...
Det er ikke hadet til andre religoner der gør en kristen!

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 27-02-03 16:36

n12 <n12@kcue.kk.dk> wrote:

> [...]
> grupper som Scientologi måske vil aftage...
> Det er ikke hadet til andre religoner der gør en kristen!

har jeg aldrig sagt eller udtrykt.

Iøvrigt er det ikke synderen jeg hader. Det er synden.

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 27-02-03 17:14

"3000 Peter Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> wrote in message

Jesus,

> har jeg aldrig sagt eller udtrykt.
>
> Iøvrigt er det ikke synderen jeg hader. Det er synden.

Eksisterer synd uten syndere?

Kjellemann

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 27-02-03 18:18

n12 <n12@kcue.kk.dk> wrote:

> Du har så travlt med at hade andre mennesker... Åben dit hjerte for Jesus,
> og dit sværsyn på andre folks religioner som Islam eller mere sekteriske
> grupper som Scientologi måske vil aftage...

Hvad vil du iøvrigt hvad jeg skal gøre? Skal jeg bare se til mens andre
mennesker lider under bedragere og undertrykkere? Er det din ide om
kristendom - den oplyste ene? Eller hvad?