jeg har lige fået en e-mail fra Moses Hans~
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 26-02-03 08:45

HVEM VIL VÆRE DEN FØRSTE?
Velkommen til Regnbuen som igen bestyres af Moses
med stor tak til Maria for hendes fine indsats. Mange
har givet udtryk for deres begejstring for Marias andagter.

Jeg skulle efter planen først være kommet hjem fra
Big Brother-huset den 1. marts. Men for mit vedkom-
mende blev alt anderledes i løbet af få minutter fredag
eftermiddag efter seks dage i huset.

Selv om jeg langt fra kan gennemskue de hektiske begi-
venheder, og meget af det virker absurd og forkert,
så har jeg samtidig en stærk oplevelse af, at GUD
TOTALT OVERSTYRER SITUATIONEN.

Mit helbred under opholdet var perfekt. Jeg var i total
balance hver eneste dag - og midt i ildovnen, som bliver
varmere og varmere, hvor jeg beskyldes for at være både
voldelig og pædofil, er jeg totalt fyldt og omsluttet af
Guds fred, glæde og hvile.

Halleluja! Gud er bare suveræn!

Tv Danmark fjernede mig fra huset fredag eftermiddag,
da nogle af beboerne var bange for at være sammen
med mig - og andre var forargede over noget, jeg havde
delt med dem fra mit liv for ca. 45 år siden.

Efter at være fjernet fra huset blev jeg isoleret på et hotel
i to dage, hvorefter de sendte mig med fly til København,
hvor jeg blev mødt af dagbladet BT, hvis forsideartikel
i går mandag formodentlig er læst af mange jer.

Jeg formoder, BT bringer mere i dag tirsdag,
bl.a. et interview med vores datter Maria,
der lige har bestyret Regnbuen.

Jeg vil i de kommende andagter komme nærmere ind
på sagen, som er en storm i et glas vand, men som er
ved at udvikle sig til en orkan.

Her og nu vil jeg slutte med Jesu Ord fra Johannes 8:7,
"Den af jer, som er uden synd, kan kaste den første sten
på hende - og på mig!" Hvem vil være den første,
der kaster?

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 26-02-03 08:57

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> [...]

> på hende - og på mig!" Hvem vil være den første,
> der kaster?
>
> Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.

Jeg kan gjerne kaste den første sten.

Kjellemann

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 26-02-03 09:04

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev i en meddelelse

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> Jeg kan gjerne kaste den første sten.
>
> Kjellemann

Tillykke med det.
Jeg dømmer ingen det er Guds opgave ikke mig.

--

eller http://www.kbc.dk KBC.
http://teenhopeline.1444.net teen hope line.
http://www27.brinkster.com/bibelv/index.htm Bibelværkstedet .

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 26-02-03 09:22

> "Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev i en meddelelse

> Tillykke med det.

Takk.

> Jeg dømmer ingen det er Guds opgave ikke mig.

Det lyder vakkert, men kristne dømmer ofte andre, hvilket dokumenteres ofte
i denne gruppen

Kjellemann

Fra : Niels Peter

Dato : 26-02-03 09:13

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev i en meddelelse

> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

> Jeg kan gjerne kaste den første sten.
>
> Kjellemann

Jamen dog - nu lyder du helt gammeltestamentlig

Niels Peter

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 26-02-03 09:19

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in message

> Jamen dog - nu lyder du helt gammeltestamentlig
>
> Niels Peter

Nei. Johannes 8:7.

Du bør lære deg Bibelen før du kommenterer.

Kjellemann

Fra : Niels Peter

Dato : 26-02-03 09:32

> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in message

> Nei. Johannes 8:7.
>
> Du bør lære deg Bibelen før du kommenterer.
>
> Kjellemann

At tro, det overhovedet er muligt for noget menneske at være ren nok til
at kaste den første sten, er meget GT.

Niels Peter

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 26-02-03 11:22

> "Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev i en meddelelse

> At tro, det overhovedet er muligt for noget menneske at være ren nok til
> [...]

OK. Men ingen mener seg mer enn rene nok til at kaste den første sten, enn
kristne som ikke gjør annet enn at fordømme andre. Derfor kan også jeg kaste
sten.

Kjellemann

Fra : Niels Peter

Dato : 26-02-03 12:08

> [...]
enn
> kristne som ikke gjør annet enn at fordømme andre. Derfor kan også jeg

Din anke er altså, at mange kristne ikke er kristne nok?

Niels Peter *i drillehumør*

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 27-02-03 19:38

Niels Peter <mail@bluewhite.dk> wrote:

> At tro, det overhovedet er muligt for noget menneske at være ren nok til
> at kaste den første sten, er meget GT.

Jamen, Gt er jo også før Jesus kom til, ikke?

--
cordial regards, the prime minister of Peterburg:
http://www.nationstates.net/ +45 5192 3981

Fra : Niels Peter

Dato : 27-02-03 20:40

"3000 Peter Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> skrev i en meddelelse

> Jamen, Gt er jo også før Jesus kom til, ikke?

Jo, og så er det, at jeg driller Kjell med, at når han gerne vil smide
den første sten på Moses Hansen, må han (altså Kjell), være en
gammeltestamentlig ateist

Niels Peter

Fra : Anton

Dato : 26-02-03 10:17

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Her og nu vil jeg slutte med Jesu Ord fra Johannes 8:7,
> "Den af jer, som er uden synd, kan kaste den første sten
> på hende - og på mig!" Hvem vil være den første,
> der kaster?

mon ikke han selv har kastet den første sten ?
Han er ikke andet end en medie ludder, hvad skulle sådan en mand dog i Big
Brother huset. Nu har han selv kastet sig før løverne, og de elsker råt kød.
Min mening: Manden er gal, se dog på hans påklædning, vi er dog i år 2003,
hvem vil dog gå i den beklædning, hvis det ikke var for at komme i medierne,
og hvad laver manden med et kors på hjul, tror han, han er Jesus.
Han hører hjemme i tivoli revuen eller bedre på Bakken Hvile.
Halleluja
Anton

---

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 27-02-03 19:38

Anton <anton.an@teler.dk> wrote:

> Min mening: Manden er gal,

Måske dækker fundamentalist bedre.

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 27-02-03 19:38

> [...]

> beboerne var bange for at være sammen med mig - og andre var forargede
> over noget, jeg havde delt med dem fra mit liv for ca. 45 år siden.

Tja, idioti er vi mennesker mestre i.