Er du ene?
Fra : Ole

Dato : 24-02-03 21:35

Jeg har fundet en kristen dating side, som er til alle, ingen krav, du skal
bare være en kristen.

http://www.kristendating.dk/

Ole

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 24-02-03 22:21

"Ole" <m@creationdays.dk> wrote in message
> Jeg har fundet en kristen dating side, som er til alle, ingen krav, du
skal
> bare være en kristen.
>
> http://www.kristendating.dk/
>
> Ole

Den stiller et krav, om at være kristen Alle er ikke kristne, derfor kan
den ikke være til alle. Eller tror du at alle er kristne?

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-02-03 23:24

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev:

> Den stiller et krav, om at være kristen Alle er ikke kristne,
> derfor kan den ikke være til alle. Eller tror du at alle er kristne?

Hvis du nu *læste* hvad Ole skrev, så skrev han faktisk at det var en
*kristen* datingside for for alle, uden andet krav end at man skal
være kristen!

Skulle det være noget problem at forstå?

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 24-02-03 23:29

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote in message

> Hvis du nu *læste* hvad Ole skrev, så skrev han faktisk at det var en
> *kristen* datingside for for alle, uden andet krav end at man skal
> være kristen!
>
> Skulle det være noget problem at forstå?

Nei, det er overhodet ikke vanskelig at forstå. Datingsiden er åpen for
alle, såfremt man er kristen.
Selv du skriver: 'uden andet krav end at man skal være kristen'. Du bør
studere Oles' måte at formulere seg.

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-02-03 23:36

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev:

[ ... ]

> Nei, det er overhodet ikke vanskelig at forstå. Datingsiden er åpen
> for alle, såfremt man er kristen.

Nå hvorfor skulle du så forsøge at give udseende af at det var forkert
hvad Ole skrev?

> Selv du skriver: 'uden andet krav end at man skal være kristen'. Du
> bør studere Oles' måte at formulere seg.

Ja, hans formulering fejler ikke noget. Han skriver på *dansk*, -
måske du skulle tage et danskkursus når du har så svært ved at forstå
hvad der skrives på dette viunderlige sprog der rent faktisk er så let
at forstå, - ja selv helt små børn har ikke problemer med det danske
sprog!

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 24-02-03 23:35

> [...]
> hvad der skrives på dette viunderlige sprog der rent faktisk er så let
> at forstå, - ja selv helt små børn har ikke problemer med det danske

Ikke jeg heller, men åpenbart har du problemer med at forstå ditt eget
språk.

Kjellemann

Fra : Ole

Dato : 24-02-03 23:45

Kære Kjel

Hvis du går ind på siden finder du sikkert ud af at man ikke skal give noget
for at være med på siden, det er der andre sider der kræver at man giver et
beløb for at være med på en liste, og så kan man komme med til dating fester
som så er arrangeret af de mennesker som står for siden, det er ikke
tilfældet her.

Ole

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 24-02-03 23:47

> [...]
fester
> som så er arrangeret af de mennesker som står for siden, det er ikke

Takk for svaret Ole. Jeg skal kikke på datingsiden du anbefaler. Det var
bare din formulering jeg kommenterte.

Kjellemann

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 25-02-03 00:04

Kjell I. Johnsen wrote:

> "Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote

> [...] men åpenbart har du problemer med at forstå ditt eget språk.

Jeg er ked af at sige det, men I to bidrager ikke til meget andet i
denne gruppe end støj. Snart hver anden tråd ender nu i en længere
udveksling af mudder mellem jer to. Det er ikke til at holde ud. I kan
sikkert være ligeglade med, hvad jeg mener, men jeg siger det som det
er: Enten stopper i med at svare på hinandens mudder, eller også ryger i
lige lukt i mit killfilter. Ikke fordi, I generer mig personligt, men
fordi I i langt størstedelen af jeres indlæg simpelthen ikke bidrager
med nogetsomhelst konstruktivt.

Kevin Edelvang
"Haben Sie mehrere Päpste?"

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 25-02-03 00:18

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote in message

> [...]
> lige lukt i mit killfilter. Ikke fordi, I generer mig personligt, men
> fordi I i langt størstedelen af jeres indlæg simpelthen ikke bidrager

Fullstendig enig. Jeg er kjed af at stadigt blive forfulgt af Andreas,
uansett hva jeg skriver om. Jeg skal heretter ikke svare ham en eneste gang.

Kjellemann

Fra : Karsten

Dato : 25-02-03 08:11

"Ole" <m@creationdays.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fundet en kristen dating side, som er til alle, ingen krav,
du skal
> bare være en kristen.
>
> http://www.kristendating.dk/

Hvad er den af? Vil du affolke dk.livssyn.kristendom?
Du syns´ måske vi trænger til at komme lidt ud?

/karsten

Fra : Niels Peter

Dato : 25-02-03 09:02

"Karsten" <karstenbuhlnielsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er den af? Vil du affolke dk.livssyn.kristendom?
> Du syns´ måske vi trænger til at komme lidt ud?
>
> /karsten

Bare rolig - jeg skal ikke nogen steder, så får jeg bare ballade med min
kone.

Niels Peter

Fra : Karsten

Dato : 25-02-03 17:25

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse
> "Karsten" <karstenbuhlnielsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Bare rolig - jeg skal ikke nogen steder, så får jeg bare ballade med
min
> kone.

Holdt, holdt - det var ikke et frieri!

(Kender I det, at man ønsker man
ku´ holde kæft med tilbagevirkende kraft?)

Karsten
- som trænger til at få sovet...

Fra : Niels Peter

Dato : 25-02-03 18:56

> min
>
> Holdt, holdt - det var ikke et frieri!

Næe, det var nu også mest de hjemlige konsekvenser af at opsøge en
datingside (kristen eller ej), jeg tænkte på....

Niels Peter