Kreationisme er bibelfundamentalisme
Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 24-02-03 15:37

http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Hangar/2437/index.htm

God læsning.

--
cordial regards, the prime minister of Peterburg:
http://www.nationstates.net/ +45 5192 3981
http://titancity.com/about.html - about me
http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen i DK

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-02-03 15:47

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> skrev:

[ ... ]

Hvad mener du med udtrykket bibelfundamentalisme?

Og så er denne gruppe iøvrigt ikke en opslagsgruppe for websider, -
den slags foregår i news:dk.opslag.internet

Hvis du mener at den reklamerede webside skal indgå i som delelement i
en debat, så fortæl lidt om hvad og hvordan websiden underbygger din
påstand.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 24-02-03 16:04

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Og så er denne gruppe iøvrigt ikke en opslagsgruppe for websider, -
> den slags foregår i news:dk.opslag.internet

Petter Perslø er nok uvitende om at dk.livssyn.kristendom er Andreas Falcks'
private opslagsgruppe for websider. Du må ha ham unnskyldt.
Her finner Petter noen af din opslag i gruppen. Men det er sikkert flere.

http://syndflod.dk
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
http://sdanet.dk/
http://bibeltro.dk/
http://bibel-skole.dk/

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-02-03 16:22

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev:

[ ... ]
> [...]
> unnskyldt.
> Her finner Petter noen af din opslag i gruppen. Men det er sikkert

Du kender åbenbart ikke forskel på hvad et opslag er, og hvornår et
indlæg indgår som delelement i en debat! - Men du er selvfølgelig også
undskyldt på grund af den indflydelse og påvirkning du har valgt at
lade dig underlægge i den norske religionsgruppe.

Fra : Ole

Dato : 24-02-03 16:41

Men du er selvfølgelig også
> undskyldt på grund af den indflydelse og påvirkning du har valgt at
> lade dig underlægge i den norske religionsgruppe.

Jeg kan ikke finde den norske religionsgruppe, kan du sige mig hvor den er?

Ole

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 24-02-03 17:26

"Ole" <m@creationdays.dk> wrote in message
> Men du er selvfølgelig også
>

> Jeg kan ikke finde den norske religionsgruppe, kan du sige mig hvor den
er?

> Ole

no.samfunn.religion

Kjellemann

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 24-02-03 17:54

> [...]
> undskyldt på grund af den indflydelse og påvirkning du har valgt at
> lade dig underlægge i den norske religionsgruppe.

Dine fire opslag under signaturen din er irrelevant i vår diskusjon. Du
bruker ofte disse opslag uten at de har relevans til det som diskuteres. Et
eksempel på det er dine svar til meg i tråden "Kristen nestekjærlighed,
igjen", som ikke har med din side med syndflod at gjøre. Du lyver der du
snubler i dine egne ben samtidig som du biter deg selv i halen. Hvorfor
lyver noen kristne så oftr?

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-02-03 18:59

> [...]

> med syndflod at gjøre. Du lyver der du snubler i dine egne ben
> samtidig som du biter deg selv i halen. Hvorfor lyver noen kristne

Inden du gør dig klog på noget du ikke har en dyt forstand på, så læs
http://usenet.dk hvilke retningslinier der gælder gor signaturer i
de danske grupper.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 24-02-03 19:25

> Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev:
>
> Inden du gør dig klog på noget du ikke har en dyt forstand på, så læs
> [...]

Jeg har forstand på det som du skriver til meg. Retningslinier for hva du
faktisk skriver, findes ikke. Følgelig er din henvisning til htpp://usenet
irrelevant her.

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-02-03 19:32

> [...]

> Jeg har forstand på det som du skriver til meg. Retningslinier for
> hva du faktisk skriver, findes ikke. Følgelig er din henvisning til

*NEJ* den er altså ikke - sæt dig ind i retningslinierne eller bliv
hjemme i de norske grupper!

Hvis du vil skrive i de danske grupper så ret dig dog efter de danske
retningslinier!

Retningslinierne for brug af signatur finder du altså på:
http://usenet.dk

Debat om signaturer og retningslinier for brug af disse, samt debat om
at du ikke gider rette dig efter de danske regler hører hjemme i
dk.admin.netikette - hvorfor der endnu engang er sat FUT dertil.

VIL du ikke rette dig efter dette ryger der øjeblikkelig en klage
afsted til din udbyder!

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 24-02-03 17:00

Andreas Falck wrote:
> 3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> skrev:
>
> [ ... ]
>
> Hvad mener du med udtrykket bibelfundamentalisme?
>
> Og så er denne gruppe iøvrigt ikke en opslagsgruppe for websider, -

Mon ikke han mener at selve opslaget er et oplagt debatemne?

Det vil jeg i så fald give ham ret i. Jeg finder linket relevant, og "
god og opdragende læsning".

Hilsen Claus

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-02-03 17:31

Claus Christian Larsen <tip@tophygiejne.dk> skrev:

[ ... ]
> Mon ikke han mener at selve opslaget er et oplagt debatemne?
>
> Det vil jeg i så fald give ham ret i. Jeg finder linket relevant,
> og " god og opdragende læsning".

Så kan han da i det mindste lige skrive 1½ linie om hvad hans hensigt
med linket er. Rene regulære opslag hører alt andet lige stadig til i
dk.opslag.internet