Religionstest II
Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 23-02-03 17:12

Fra : erik larsen

Dato : 23-02-03 17:40

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev i en meddelelse
news:3e58f372@news.broadpark.no...

> http://www.hedning.no/hedning/arkiv/ktest/
>
> Lykke til
>
> Kjellemann

5. Hvis noen i din familie ikke deler din religion. Hva bør du da gjøre.

A. Ta livet av vedkommende. Helst med steining.
B. Gi vedkommende en god omgang juling.
C. Hoppe i havet.

hvorfor kommer det tre svar ?

ErilL

ErikL

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 23-02-03 17:40

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> >

> 5. Hvis noen i din familie ikke deler din religion. Hva bør du da gjøre.
>
> A. Ta livet av vedkommende. Helst med steining.

Det er tre alternative svarmuligheder som du kan velge imellom

Kjellemann

Fra : erik larsen

Dato : 23-02-03 18:30

> "erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in message

> Det er tre alternative svarmuligheder som du kan velge imellom.

A) det er hvad Muslimerne gør.
B) det er hvad de Jerhoveds Vidner jeg kender gør. (psykisk juling)
C) det er hvad forfatteren skulle gøre

Jesus siger hvis du ikke vil forlade din moder og fader er du mig ikke
værdigt. Så den kristnes X skulle være under "bede for dem"

så hvad er meningen med denne test ??

ErikL

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 23-02-03 22:24

erik larsen <eriklarsen@oncable.dk> wrote:

> så hvad er meningen med denne test ??
>
> ErikL

Underholdning, tror jeg. Det er jo hedningesamfundts hjemmeside.

Men hoppe i havet... tja.... hvis det er en varm dag...

--
cordial regards, the prime minister of Peterburg:
http://www.nationstates.net/ +45 5192 3981

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-02-03 23:31

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> skrev:

[ ... ]
> Men hoppe i havet... tja.... hvis det er en varm dag...

Sp skal det sandelig da også være ualmindeligt meget varmt

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 23-02-03 23:36

"3000 Peter Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> wrote in message

> Underholdning, tror jeg. Det er jo hedningesamfundts hjemmeside.
>
> Men hoppe i havet... tja.... hvis det er en varm dag...
>
> --
> cordial regards, the prime minister of Peterburg:

Dere gjør framskridt som kan hygge dere blant hedningene. Gratulerer.

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-02-03 23:44

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev:

[ ... ]
> Dere gjør framskridt som kan hygge dere blant hedningene.
> Gratulerer.

Selvfølgelig kan vi hygge os blandt hedninger, - dem er der jo også
mange af i denne gruppe, og de hygger sig jo også gevaldigt her! - Så
hvorfor skulle vi ikke også kunne hygge os blandt dem!

Fra : erik larsen

Dato : 24-02-03 15:21

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange af i denne gruppe, og de hygger sig jo også gevaldigt her! - Så
> hvorfor skulle vi ikke også kunne hygge os blandt dem!

Slap lige af, vi har alle været uomskåret, så tag og bliv genfødt af Ånd og
Vand før du ser ned på Hedningerne som du iøvrigt selv tilhører.

ErikL

Fra : erik larsen

Dato : 24-02-03 15:16

"3000 Peter Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> skrev i en meddelelse

> Underholdning, tror jeg. Det er jo hedningesamfundts hjemmeside.
>
> Men hoppe i havet... tja.... hvis det er en varm dag...

Jeg rejser til Hong Kong på tirsdag, og til Thiland d 23-3 så jeg hopper
snart

ErikL

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 24-02-03 15:53

Goddag Erik Larsen

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg rejser til Hong Kong på tirsdag, og til Thiland d 23-3 så jeg hopper
> snart
> ErikL

Jeg må da hilse det velkomment at det således betyder at NG'en forbliver
"stille" og "rolig" mens du er væk...

God rejse

Henrik, Slagelse

...."Intet er så skidt at det ikke er godt for noget."

Fra : erik larsen

Dato : 25-02-03 00:42

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Goddag Erik Larsen
>
> "erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg må da hilse det velkomment at det således betyder at NG'en forbliver
> "stille" og "rolig" mens du er væk...

Nå da da, har man ikke en enkelt PC i HK

> God rejse

Tak

ErikL

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 25-02-03 01:50

Godaften Erik Larsen

> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Nå da da, har man ikke en enkelt PC i HK

Jo, men det bliver svært hvis tastaturet er kinesisk

Fra : erik larsen

Dato : 25-02-03 07:40

> Godaften Erik Larsen
>
> "erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, men det bliver svært hvis tastaturet er kinesisk

I Homg Kong er hovedsproget engelsk i Banker og offentlige kontorer, så mon
ikke der er et enkelt tastatur

Men tak jeg tager et med

ErikL

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 23-02-03 21:08

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> wrote:

> http://www.hedning.no/hedning/arkiv/ktest/
>
> Lykke til
>
> Kjellemann

2. Dersom noen stjeler stereoanlegget ditt, hva gjør du da?

A. Melder fra til nærmeste prestekontor.
B. Melder vedkommende til politiet.
C. Gir likegodt vedkommende TV-en og videoen også.

Jeg stemte C... ;)

Opdatering.... erm.... jeg svarede blot på må og få... og prøvede at
være så enten extremistisk islamist og bare tosset... og jeg vik sku 75
ud og 95 point?!?!?