Guds menighed?
Fra : monty

Dato : 21-02-03 16:40

Nogen der kender til Guds menighed i Højbjerg? Nogen der ved hvad de står
for og hvor de "hører hjemme"?

Monty

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 21-02-03 16:49

"monty" <monty@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Nogen der kender til Guds menighed i Højbjerg? Nogen der ved hvad de står
> for og hvor de "hører hjemme"?
>
> Monty

Vel, med navnet Guds menighed, mener de nok bestemt at de hører hjemme hos
Gud.

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-02-03 16:57

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev:

> Vel, med navnet Guds menighed, mener de nok bestemt at de hører
> hjemme hos Gud.

Eller at Gud hører hjemme hos dem!

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : erik larsen

Dato : 23-02-03 08:40

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> skrev i en meddelelse

> Eller at Gud hører hjemme hos dem!

Nej de er bestemt ikke Adventister

ErikL

Fra : Mette Pallesen

Dato : 21-02-03 22:15

"monty" <monty@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender til Guds menighed i Højbjerg? Nogen der ved hvad de står
> for og hvor de "hører hjemme"?
>
> Monty

Ja, var det ikke dem med den der sag om... Nej, jeg mener, du skal passe på
dem. Siger ikke mere.

Mammen

Mette

Fra : monty

Dato : 21-02-03 22:30

"Mette Pallesen" <mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "monty" <monty@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, var det ikke dem med den der sag om... Nej, jeg mener, du skal passe

> dem. Siger ikke mere.

Hvis du ikke vil sige det her kan du så ikke sende en mail til mig privat og
fortælle mig det da jeg gerne ville have et svar

Monty

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 21-02-03 22:46

"Mette Pallesen" <mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Halve antydninger , tåler det ikke dagens lys det du vil sige om den
menighed.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside

Fra : Mette Pallesen

Dato : 21-02-03 22:54

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 21-02-03 23:02

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> mælte sligt:

>Halve antydninger , tåler det ikke dagens lys det du vil sige om den
>menighed.

Når man skal bedømme "Mette Pallesens" "antydninger", kan det godt betale sig
at se på, hvilken slags indlæg hun hidtil har sendt til gruppen.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"When are people going to learn? - Democracy doesn't work!"
- Homer J. Simpson

Fra : Mette Pallesen

Dato : 21-02-03 23:09

> [...]
sig
> at se på, hvilken slags indlæg hun hidtil har sendt til gruppen.

Så så, siger bogen ikke man ikke må forsage hverandre, da skal man pines i
helvede i mindst 30 år Nå?

Mette

Fra : erik larsen

Dato : 23-02-03 08:50

> , tåler det ikke dagens lys det du vil sige om den

> sig

> Så så, siger bogen ikke man ikke må forsage hverandre, da skal man pines i
> helvede i mindst 30 år Nå?

Hvad er det for en Bog du hentyder til ???

ErikL

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-02-03 15:39

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:mc8d5v4fee5tvgr26nqnt8e93e6tq1451a@4ax.com...
> [...]
sig
> at se på, hvilken slags indlæg hun hidtil har sendt til gruppen.

Og hurtigt finde ud af at der er trold(e) på spil, formoder jeg?

Anders Peter Johnsen

Fra : erik larsen

Dato : 23-02-03 08:47

> [...]

> Rasmus Underbjerg Pinnerup
> --
> "When are people going to learn? - Democracy doesn't work!"

Og diktatur er et helvede at være underkastet,

Hvad så Brother Rasmus, skal vi sammen søge teokratiet

ErikL

Fra : Troels Ivarskjær

Dato : 21-02-03 23:11

> [...]
> menighed.
>
> --
> Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.

Nej den er god nok, så du ikke TV" østjylland 12.1. 02, der var det.

Vær hilset

Troels

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-02-03 23:42

Troels Ivarskjær <tro@ikast.bynet.com> skrev:

[ ... ]
> Nej den er god nok, så du ikke TV" østjylland 12.1. 02, der var det.

Nej, hvad fortalte de i den udsendelse?

Og kast lige et grundigt blik på linket i min signatur!

Fra : Troels Ivarskjær

Dato : 21-02-03 23:47

de i den udsendelse?

> Og kast lige et grundigt blik på linket i min signatur!

> http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
> http://bibeltro.dk/ + http://bibel-skole.dk/
> *** *Alle med debatforum* ***

Hvorfor, noget specielt, du pointerer det så stærkt?

Vær hilset

Troels

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-02-03 07:22

Troels Ivarskjær <tro@ikast.bynet.com> skrev:

[ ... ]
> Hvorfor, noget specielt, du pointerer det så stærkt?

he he - der røg en helt forkert autosignatur på det indlæg,
undskyld! - det skulle have været den signatur jeg bruger i dette
indlæg - selv om det ser ud til at du allerede har fundet min pointe
dermed

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret