Sexmesse?
Fra : Mette Pallesen

Dato : 17-02-03 17:59

Hvad så freaks, ses vi på dunken frau ausstellung?
Eller sidde i bare og sutter kors?

Mig narrer i ikke, men jeg skal nk skride fra jeres gruppe, hvis I kan lsde
være med at svarre.

Kom frisk

Fra : Cyril Malka

Dato : 19-02-03 10:03

den Mon, 17 Feb 2003 17:58:44 +0100, Mette Pallesen skev:

> [...]
> sutter kors?
> Mig narrer i ikke, men jeg skal nk skride fra jeres gruppe, hvis I kan

Hvis du boller lige så dårligt som du staver, kan jeg godt forstå, du skal
til messe til at finde inspiration.

--
Venligst,

Cyril

www.malka.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-02-03 10:38

"Cyril Malka" <cyril@fjerndette.malka.dk> skrev i en meddelelse
> den Mon, 17 Feb 2003 17:58:44 +0100, Mette Pallesen skev:

> Hvis du boller lige så dårligt som du staver, kan jeg godt forstå, du skal
> til messe til at finde inspiration.

(Årh Cyril, for pokker, nu risikerer vi jo bare at "hun" bliver i Gruppen!)

Anyway, du har ret: Ud over at tonen lyder som en popsmart 16-årig på
ecstasy, så er det helt emininent dårligt stavet.

I øvrigt: Hvordan "sutter man kors"? Der er da en del andre ting jeg
nødigere ville sutte?

Anders Peter Johnsen

Fra : Cyril Malka

Dato : 19-02-03 10:52

Goddag Anders Peter Johnsen, den Wed, 19 Feb 2003 10:37:49 +0100, du skev:

> (Årh Cyril, for pokker, nu risikerer vi jo bare at "hun" bliver i
> Gruppen!)

Ja... jeg har også spurgt mig selv om det var smart... På den anden side,
vil hun måske have godt af det?

> Anyway, du har ret: Ud over at tonen lyder som en popsmart 16-årig på
> ecstasy, så er det helt emininent dårligt stavet.

Naturligvis laver vi jo alle småfejl, men her skulle jeg virkelig genlæse
flere gange.

> I øvrigt: Hvordan "sutter man kors"? Der er da en del andre ting jeg
> nødigere ville sutte?

ROTFLMAO

DEt her med kors og sex er allerede blevet gjort maaaaaaaange gange.
Første gang jeg så det, var det i The Exorcist i 1973, hvor en 12-13 årige
pige (Linda Blair) stikker sig korset i mellem benene og råber "Jesus
knepper mig"...

Så har Madonna troet hun forargeede med noget lignende (omend jeg har set
Nina Hagen gøre ting, der var meget værre)

Såhe... Booof...

Men jeg tror, at hun lige har fundet ud af sex og andre sjove ting, så
hun tror nok, det er lige så spændende som os som for hende... Freud har
forklaret det ganske fint...

Nå... Skal smutte i Bricomarché og købe... kryds (ikke kors!) til vores
reol og ordne stue og alt (vi er flyttet for nyligt) så jeg har SLET ikke
tid til at sidde her og snakke.

CU

--
Venligst,

Cyril

www.etsectera.com -=- www.malka.dk -=- www.malka.info
et-sect-era - Aktualitetsbladet om sekternes verden
2. årgang nr. 5: - Scientologi søger oplysninger om Malka
- Eks-Jehovas Vidner forsøger at tvinge sekten til at åbne sit arkiv