Roskilde udsolgt hvornår?
Fra : Andrew

Dato : 08-03-03 22:17

Hej

Hvornår skal man regne med at der bliver udsolgt til Roskilde i år?
Programmet bliver jo fænomonalt, så mon ikke der bliver udsolgt tidligt?

Mvh anders

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-03-03 22:25

Andrew wrote:
> Hvornår skal man regne med at der bliver udsolgt til Roskilde i år?
> Programmet bliver jo fænomonalt, så mon ikke der bliver udsolgt tidligt?

Det er lettere at forudsige vejret til sidste nat til festivalen lige
nu, end det er at forudsige når/hvis der bliver udsolgt.

Mvh

Bruno

Fra : Troels

Dato : 08-03-03 22:27

> Det er lettere at forudsige vejret til sidste nat til festivalen lige
> nu, end det er at forudsige når/hvis der bliver udsolgt.

Skal man regne med at tage paraplyen med?

/Troels

Fra : Søren Blom

Dato : 08-03-03 23:54

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev

> Skal man regne med at tage paraplyen med?

Er der ikke tradition for at Roskilde ender i en værre omgang pladder

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Aragorn

Dato : 08-03-03 23:56

"Søren Blom":
> Er der ikke tradition for at Roskilde ender i en værre omgang pladder

Hey! Lad være med at lyde som Åge ;P

-Sune

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-03-03 02:07

> "Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev

> Er der ikke tradition for at Roskilde ender i en værre omgang pladder

Sidste år var det ikke SÅ slemt. I hvert fald var Midtfyns hårdere ramt...

Mvh.
Lars

Fra : Øistein Wind

Dato : 09-03-03 11:41

"Lars Lauridsen" <Crazy_Jellyfish@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse

> Sidste år var det ikke SÅ slemt. I hvert fald var Midtfyns hårdere ramt...
>
> Mvh.
> Lars

Men der var sku meget mudder alligevel.

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 09-03-03 00:23

Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvornår skal man regne med at der bliver udsolgt til Roskilde i år?
> Programmet bliver jo fænomonalt, så mon ikke der bliver udsolgt tidligt?
>
> Mvh anders

Idiotisk spørgsmål.
Der er udsolgt når der ikke er flere billetter tilbage at købe.

M.v.h
Gorm.

Fra : Troels

Dato : 09-03-03 11:49

> Idiotisk spørgsmål.
> Der er udsolgt når der ikke er flere billetter tilbage at købe.

Wauv! Må du gerne tænke så meget om søndagen?

/Troels

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 12-03-03 02:00

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Wauv! Må du gerne tænke så meget om søndagen?
>
> /Troels

Yep!

Se i øvrigt svar andetsteds i tråden.

M.v.h.
Gorm
Troldelyd - Stenager 53 - 2600 Glostrup - Denmark
# (+45) 43 42 55 45 - (+45) 28 66 41 60
mail: gorm@mumiytroll.com - web: www.troldelyd.com -
www.mumiytroll.com

Fra : Per Madsen

Dato : 09-03-03 13:23

Gorm Johnsen <gorm@mumiytroll.com> wrote:

> Idiotisk spørgsmål.
> Der er udsolgt når der ikke er flere billetter tilbage at købe.
>
> M.v.h
> Gorm.

Du kunne evt. have gjort dig den selvstændige tanke, at spørgeren måske
fiskede efter hvornår der de andre år har været udsolgt, og hvornår man
derfor, i år, kunne forvente der var udsolgt.

Ikk' Gorm!
--
Mhv.
Per

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 12-03-03 01:58

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fiskede efter hvornår der de andre år har været udsolgt, og hvornår man
> derfor, i år, kunne forvente der var udsolgt.

Ok. Hvad skal man bruge det til? Det kommer helt an på programmet, som
beviseligt forandrer sig helt op til festivalens start.
Så hvad nytter det at spørge "hvornår er Roskilde udsolgt?"
Ingen ved. Skal man være helt sikker på at komme på festivalen så køb da en
billet med det samme hvis man gerne vil til Roskilde Festival fordi man
gerne vil se nogle af de acts der annonceret i år. Som man ved er der p.t.
Før der bliver udsolgt. Er det så ikke ligemeget om der bliver udsolgt 11.
marts eller dagen før åbningen? Prisen ændrer sig jo ikke. Snarere
tværtimod.

That´s my point.

M.v.h.
Gorm

Fra : Erik Graversen

Dato : 09-03-03 09:31

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/
"Gorm Johnsen" <gorm@mumiytroll.com> skrev i en meddelelse news:b4dtvp$20s5$1@news.cybercity.dk...

> Der er udsolgt når der ikke er flere billetter tilbage at købe.

Har du selv regnet den ud?

Mvh.

Erik.

Fra : Kong Kent

Dato : 09-03-03 13:42

> Idiotisk spørgsmål.
> Der er udsolgt når der ikke er flere billetter tilbage at købe.

Uha du er skarp. Har du selv regnet den ud, eller har du besøgt Roskilde
Festivalens hjemmeside for at finde svaret? :)

Mage til latterlige svar skal man lede længe efter, så for at spare dig en
voldsom masse søgetid på nettet svarer jeg som jeg gør. Så kan du se det med
det samme *GG*

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Anders Riis

Dato : 19-03-03 19:49

Andrew wrote:

> Hej
>
> Hvornår skal man regne med at der bliver udsolgt til Roskilde i år?
> Programmet bliver jo fænomonalt, så mon ikke der bliver udsolgt tidligt?
>
> Mvh anders

De sidste par år har Roskilde Festival sendt et nyhedsbrev ud når der er tæt på
at være udsolgt. Faktisk er der ikke nogen helt fast grænse for hvor mange
billetter der sælges. De skriver nemlig i nyhedsbrevet hvornår billetsalget
lukker. Der har de sidste par år været et par dages frist så de folk der ville
kunne nå at skaffe billet.

Mvh
Anders