Mew live ved DMA. hvilken sang?
Fra : Jesper Grubach

Dato : 07-03-03 17:47

Nogen der kan fortælle mig navnet på den sang som Mew spillede live ved
Danish Music Awards?. Troede først at det var Snowflake fordi det ligesom
sneede under sangen, men det passer vist ikke helt....

Fra : Christian Muus

Dato : 07-03-03 17:59

"Jesper Grubach" <factol@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan fortælle mig navnet på den sang som Mew spillede live ved
> Danish Music Awards?. Troede først at det var Snowflake fordi det ligesom
> sneede under sangen, men det passer vist ikke helt....

Tæt på. Sangen hedder "Snowbrigade"

Christian

Fra : paw jeppesen

Dato : 09-03-03 10:34

"Christian Muus" <gergenxxx@post.tele.dk> wrote in message
> "Jesper Grubach" <factol@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Tæt på. Sangen hedder "Snowbrigade"

Nogen der ved hvor man får fat på den henne? den er nemlig ikke på deres
album.

e-block

Fra : Christian Muus

Dato : 09-03-03 13:13

"paw jeppesen" <paw_jeppesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Christian Muus" <gergenxxx@post.tele.dk> wrote in message

> ligesom

> Nogen der ved hvor man får fat på den henne? den er nemlig ikke på deres
> album.

Nej, det er fordi den er med på deres internationale debut "Frengers", der
udkommer 24. marts

Christian

Fra : paw jeppesen

Dato : 09-03-03 14:12

> [...]
> ved

> Nej, det er fordi den er med på deres internationale debut "Frengers", der

mange tak! det vil jeg så glæde mig til.

e-block

Fra : Jakob Hansen

Dato : 08-03-03 12:07

On Fri, 7 Mar 2003 17:47:21 +0100, "Jesper Grubach"
<factol@worldonline.dk> wrote:

>Nogen der kan fortælle mig navnet på den sang som Mew spillede live ved
>Danish Music Awards?.

Ikke lige det du spurgte om, men jeg blev simpel hen nød til, at gøre
opmærksom på, at MEW spiller i VEGA den 9. Maj!!!

Hilsen
Jakob Hansen