Vin-etiketter
Fra : Jan Andersen

Dato : 10-03-03 21:54

Kan noen hjelpe meg med råd. Jeg samler vin-etiketter og gjør notater om vin
og vin/mat kombinasjoner. Jeg bruker å ta av etikettene ved hjelp av kokende
vann. Noen ganger sitter etikettene for godt fast. Ønsker gode råd med
hensyn til alternative måter å få av etikettene på.
Vennlig hilsen Jan Ivar

Fra : Anders

Dato : 11-03-03 15:15

"Jan Andersen" <jania@halden.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> vann. Noen ganger sitter etikettene for godt fast. Ønsker gode råd med
> hensyn til alternative måter å få av etikettene på.

Der findes et et produkt der hedder "winelabel remover" som er en folie der
klæbes over etiketten imens den sidder på flasken. Efter et par minutter kan
folien og etiketten trækkes af flasken.
Check vinforum.dk, der kommer det snart i online-shoppen.

Anders

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-03-03 19:42

Jan Andersen <jania@halden.net> wrote:

> [...]
> vann. Noen ganger sitter etikettene for godt fast. Ønsker gode råd med
> hensyn til alternative måter å få av etikettene på.

Lampeolie opløser alt lim.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/