tilbehør til oksemørbrad?
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-03-03 12:29

Jeg skal lave oksemørbrad med flødekartofler til nogen venner i aften, men
hvad skal jeg eller s lave til?

Gerne hurtige svar, da det jo er i aften

Tak

Bolette

Fra : Morten Juel

Dato : 04-03-03 12:38

> Jeg skal lave oksemørbrad med flødekartofler til nogen venner i aften, men
> hvad skal jeg eller s lave til?

Hvad med overskårne flytes med hvidløg og ost på ? det er lækkert til
oksekød

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 9250,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 04-03-03 12:38

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal lave oksemørbrad med flødekartofler til nogen venner i aften, men
> hvad skal jeg eller s lave til?

- øtershatte (eller andre svampe) og lynkogte bønner ristet på panden i smør
med hvidløg og hakkede pistacienødder ... drys med en rigtig god ost ...

ras

Fra : Peter Weis

Dato : 04-03-03 17:19

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
> Jeg skal lave oksemørbrad med flødekartofler til nogen venner i
aften, men
> hvad skal jeg eller s lave til?
>
> Gerne hurtige svar, da det jo er i aften

Du bør trække en god flaske vin op ... det er et dejligt tilbehør

mvh
Peter

Fra : Lykke

Dato : 07-03-03 22:51

dine gæster har vist været der, men til en anden gang kan anbefales.
1. tøet bønner, el.friske, vikles i bacon og ovnsteges til baconen er sprød.
2. forkogte gulerødder der er skået i skrå skiver, svitses på panden med løg
hvorefter brombær varmes med.
3. eller hvad med en god salat, med ærter, majs, revet agurk og hakket
rødløg.
4. en sussec er også peberfrugtsalat, alle farver skæres i små tern, agurk i
tern, hakket løg, purløg, hæld vineddikemarinade med hvidløg henover
5. bønnesalat er også godt, igen hakket løg, kogte kolde bønner, skåret lidt
ud, blandes med friske champignon og vendes i olie-eddikemarinade.
god appetit.