Holdbarhed - stenbiderrogn?
Fra : Heidi Rydgren

Dato : 25-02-03 19:18

Hejsa NG,

Frisk, renset stenbiderrogn som er købt hertil aften - kan det holde sig til
imorgen aften ?

Takker...

**Heidi

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-02-03 19:38

"Heidi Rydgren" <rydgren@indbakke.dk> writes:

> Frisk, renset stenbiderrogn som er købt hertil aften - kan det holde sig til
> imorgen aften ?

Det vil jeg mene. Vi plejer at købe det lørdag formiddag og spise det
til frokost både lørdag og søndag.

Pisket og smagt til med Herbes de Provence og finthakket løg kan det
få den mest kedelige fiskefrikadelle til at smage som en
himmerigsmundfuld. En skam det er så hulens dyrt.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Heidi Rydgren

Dato : 25-02-03 19:55

Takker..... Så kan jeg roligt gemme det til imorgen....

Ja, dyrt.... 71 kr for 200 gr *pyha* Godt man ikke spiser det særlig tit -
men det hører sig jo til ligenu....

Ideen var bare at servere det sammen med lidt creme fraiche, hk. rødløg og
ristet toastbrød..... Ved godt det skal være blinis - men det glemte jeg
lige i farten

**Heidi

Fra : Anders

Dato : 25-02-03 21:43

"Heidi Rydgren" <rydgren@indbakke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ristet toastbrød..... Ved godt det skal være blinis - men det glemte jeg

Så handler du godt nok et dyrt sted. Jeg plejer at betale 18-20 kroner pr
100 gram
for frisk, renset stenbiderrogn........................

Anders

Fra : Fru Hof

Dato : 26-02-03 09:00

> Ja, dyrt.... 71 kr for 200 gr *pyha* Godt man ikke spiser det særlig tit -
> men det hører sig jo til ligenu....

Jeg har lige givet 45 kr 1/2 kg urensede. Købte et par bukser på 1.2 kg og
fik 850g rensede ud af det. UHM!!

hilsen
Tove

Fra : Krabsen

Dato : 25-02-03 19:52

Sagtens - i køleskab med film over.

Og serveres så med hakket rødløg, Olicenolie, citronsaft og purløg, hvis du
vil høre min mening..

mvh
Krabsen

p.s. heldigvis er der endnu ikke konstateret Salmonella i den slags æg -
pasteuriseret Stenbiderrogn lyder ikke specielt spændende