aarstiderne.com
Fra : Mizzy

Dato : 23-02-03 11:03

Kære alle

Jeg har netop tilmeldt mig www.slank-igen.dk da vi godt kunne trænge
til at smide nogle kilo - men ikke gider de traditionelle slankekure
som egentlig bare virker som en boomerang.

Der kommer hver uge en kostplan og opskrifterne er lavet på baggrund
af de varer, som man får i www.aarstiderne.com 's slankekasse. Man kan
selvfølgelig købe de samme varer i det lokale supermarked, men det er
jo smart at få bragt størstedelen af ingredienserne (for så vidt angår
grøntsagerne) til døren.

Men - og her kommer endelig mit spørgsmål - hvad er Jeres erfaringer
med det pågældende firma og deres leverancer ?

Slankekassen koster 325,- og der skulle efter sigende være mad til 2
personer i 4 dage. Jeg syn's det lyder lidt dyrt, men det kan også
tilskrives, at jeg nok i mine daglige indkøb bruger flere penge på kød
end på grøntsager - og at det også er andre grøntsager, end der
normalt ville ende i min indkøbskurv.

Men hvad siger I - betaler man guld for dyrt ved sådan et
grøntsagsabbonenemt, eller er det småpenge der skiller det ad fra at
gå ned til den lokale grøntsagspusher ?

Venter spændt på andres erfaringer !

De bedste søndagshilsner
Hedda

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 23-02-03 11:35

Mizzy (Mizzy@fjerndettemusling.dk) skrev:

> Men - og her kommer endelig mit spørgsmål - hvad er Jeres erfaringer
> med det pågældende firma og deres leverancer ?

Basiskassen hver 14. dag.

Vi er svært tilfredse, og nogle af grøntsagerne er simpelthen klasse A.
De smager ufatteligt godt i.f.t. noget af dem man købe i et standard
supermarked.

Nu vel ... dyrt ja.
Men dejligt praktisk og man får på denne måde købt *og* brugt grøntsager
i madlavningen.

Ingen erfaring med andre kasser end basiskassen.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-02-03 12:54

[Mizzy | Sun, 23 Feb 2003 11:02:51 +0100]

>Men - og her kommer endelig mit spørgsmål - hvad er Jeres erfaringer
>med det pågældende firma og deres leverancer ?

Jeg kan næsten kun sige pæne ting om årtiderne - deres leverance har
aldrig fejlet i de sidste 2 år jeg har haft deres abonnement. Det er
gode velsmagende råvarer af høj kvallitet, og deres skiftende kasser har
været præget af nytænkning, og også fået mig til at åbne øjnene for
spændende nye ting.

Det har dog været svipsere - jeg prøvede en overgang deres økologiske
kødpakker, og det var nok noget af det mest fordærelige - kødet var
imponerende sejt, dårligt udskåret og generelt ikke særligt lækkert -
jeg mener dog at de siden da har skiftet leverandør.

Boede jeg inde i byen, og det ikke var presserende at købe økologisk
hver gang, ville jeg ikke have årstiderne, da der i storbyerne er gode
muligheder for gode grøntsager m.m. Men da jeg bord ude på landet og
(sært nok) kun har "supermarkedsgrøntsager", gav Aarstiderne mig et
spændende udvalg af grøntsager og oste.

Jeg endte dog op med at droppe Aarstiderne igen - det var trods alt for
dyrt - uanset hvilken kasse jeg valgte, var der altid mindst én grøntsag
jeg ikke måtte spise grundet min diet, og de begyndte at skrue priserne
op til et for urimeligt niveau.

>Men hvad siger I - betaler man guld for dyrt ved sådan et
>grøntsagsabbonenemt, eller er det småpenge der skiller det ad fra at
>gå ned til den lokale grøntsagspusher ?

Hvis man ønsker gode spændende grøntsager, ønsker fast leverance af
økologiske grøntsager og ikke har noget imod at betale en lille
overpris, så vælg Aarstiderne...

Ellers... find en ordentlig grøntsagspusher :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 23-02-03 14:53

"Mizzy" <Mizzy@fjerndettemusling.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Men - og her kommer endelig mit spørgsmål - hvad er Jeres erfaringer
> med det pågældende firma og deres leverancer ?

- det smager simpelthen bare godt ... spring du trygt ud i aarstiderne ...
og drop så slankekuren! Spis normalt (det vil sige ikke for mange pommes
fritter, chips med dipmix osv) og brug cyklen istedet for bussen. Det er den
bedste slankekur.

ras

Fra : Mulle's mor

Dato : 23-02-03 22:14

> [...]
>
> Men hvad siger I - betaler man guld for dyrt ved sådan et
> grøntsagsabbonenemt, eller er det småpenge der skiller det ad fra at

Hej Hedda
Jeg abonnerer på frugt, og her er der absolut intet at udsætte. Prima varer
og stabil levering. På denne måde, får jeg nu spist langt mere frugt, end
jeg normalt ville have gjort.
Muligt det er lidt dyrere (har ikke regnet på det) men i Vordingborg er der
ingen "grønsagspusher" med økologiske frugter og supermarkedernes kvalitet,
når ikke på højde med Aarstidernes. Og så får man nogle "sjove" ting ind
imellem, jeg føler det lidt som at få en julegave ind imellem *smil*

Så lutter stjerner herfra (selv om jeg måtte opgive deres brødpose fra
Emmery, da jeg ikke kan nå at spise brødet før det bliver for tørt, men jeg
er alene om at spise brød, da mine katte nægter at spise det*G*)

Prøv det, og er du ikke tilfreds, så melder du dig da bare ud igen :)

Venlig hilsen Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk

Fra : Asta Nielsen

Dato : 24-02-03 00:01

> [...]
>
> Men - og her kommer endelig mit spørgsmål - hvad er Jeres erfaringer
> med det pågældende firma og deres leverancer ?

Jeg kan kun varmt anbefale Aarstiderne. Deres vare smager virklig af noget -og så dufter de også godt!- modsat de fleste varer i
supermarkeder.
Det er ikke dyrt at få leveret, og frugt og grønt er egentlig heller ikke videre dyrt, når man tænker på de mængder man får......og
så holder varerne betydelig længere end det fra butikkerne, fordi det er så friskt. Et hoved iceberg-salat kan holde sig i ca. 3
uger, så jeg mener bestemt at de penge er godt givet ud *S*

Venlig hilsen
Asta

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 24-02-03 09:22

Asta Nielsen (asta_s_n@REMOVEhotmail.com) skrev:

> [...]
> så friskt. Et hoved iceberg-salat kan holde sig i ca. 3 uger, så jeg
> mener bestemt at de penge er godt givet ud *S*

Jeg kan kun tilslutte mig at varene holder længere.
Det glemte jeg i mit indlæg.

God pointe ...