Forloren skildpadde - hvem sælger?
Fra : Sten Mogensen

Dato : 22-02-03 16:58

Det er møgsvært at finde en slagter eller lignende, der sælger en ordentlig, hjemmelavet
forloren skildpadde i god kvalitet. Er der nogen, der kender nogen i
Københvansområder/Nordsjælland?
Sten.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 22-02-03 17:52

Sten Mogensen (sten@sten.mogensen.name) skrev:
> Det er møgsvært at finde en slagter eller lignende, der sælger en
> ordentlig, hjemmelavet forloren skildpadde i god kvalitet. Er der
> nogen, der kender nogen i Københvansområder/Nordsjælland?

Slagter Bagger i Humlebæk - men Irmas skulle vist også være god.
(Jeg spiser dog ikke selv forloren skildpadde, så ovenstående er
udelukkende, hvad jeg har hørt andre sige)

Henriette

Fra : Claus nielsen

Dato : 22-02-03 19:22

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg mener på et tidspunkt at have det det hos http://www.loegismose.dk/, men
jeg har lige kigget og det ser desværre ikke ud til at de har det mere..

Men de har mange andre gode varer