4-skives brødrister
Fra : Camilla Maria Anders~

Dato : 15-02-03 20:44

Hej,

er der nogen ved hvor man kan finde en af af de der brødristere, hvor brødet
står op i - med plads til 4 skiver? meget gerne i stål design Jeg har
ledt forgæves mange steder, men de må da findes!

mvh.
Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-03 18:56

"Camilla Maria Andersen" <miles@obel.auc.dk> wrote in message
> [...]
> står op i - med plads til 4 skiver? meget gerne i stål design Jeg har
> ledt forgæves mange steder, men de må da findes!

Jeg synes at have set sådan en monster-rister hos Magasin....

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-02-03 19:15

[Camilla Maria Andersen | Sat, 15 Feb 2003 20:44:05 +0100]

>er der nogen ved hvor man kan finde en af af de der brødristere, hvor brødet
>står op i - med plads til 4 skiver? meget gerne i stål design

Sidst jeg var ude og kigge på "snobbede køkkenting" fandt jeg et stort
udvalg af disse typer af brødristere hos www.contrast-is.dk (flere end
der er på deres hjemmeside) - det er ikke et billigt sted, men øj de har
mange lækre ting :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Henning Petersen

Dato : 17-02-03 23:47

On Sat, 15 Feb 2003 20:44:05 +0100, "Camilla Maria Andersen"
<miles@obel.auc.dk> wrote:

> [...]
> står op i - med plads til 4 skiver? meget gerne i stål design Jeg har
> ledt forgæves mange steder, men de må da findes!

Vi købte en i A/Z-Bilka i efteråret, til mellem 200 og 300 kr. Godt
nok i plastic, men måske har de stadigvæk nogen på lager.

Det er iøvrigt en ideline, så den burde da kunne skaffs mange steder.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk