Torsdagsmad130203
Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 13-02-03 19:26

Fiskefrikadeller (hjemmerørte) m./(købe)remoulade samt kogte kartofler
og gulerødder.

Åhh hvor er jeg dog mæt

Hjerteligst
Dorte

--
www.bornholm.nu
Debat

Fra : Camain

Dato : 13-02-03 19:35

Bøffer med bløde løg, dejlige faste kartofler, brun sovs samt dampede
bønner.
Mandelbudding med lun kirsbærsauce til dessert. Torsdag er altså en god dag

Jesper B.

Fra : Hauge

Dato : 13-02-03 19:37

Hejsa

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> wrote in message
> Åhh hvor er jeg dog mæt

Kalkunstrimler i en tynd krydret dej, friturestegt.
Ris og sur/sød sovs med masser af grøntsager i..

Mums det var guf, kan næsten se boblerne hænge over hovedet, efter jeg smed
mig i sofaen bagefter

Mvh Hauge

Fra : Torup & Bachmann

Dato : 13-02-03 19:47

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Frikadeller med spaghetti og tomatsauce og naturligvis friskreven ost.

MVH Rikke

Nye opskrifter på:
www.boernefamilie.webbyen.dk

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 13-02-03 20:40

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse .

> Åhh hvor er jeg dog mæt
>
> Hjerteligst
> Dorte

´Hej

Hotdogs m. slagterens frankfurtere og for at supplere (gæster) hjemmesmurte
sandwichs´s,

mvh

Eskil

Fra : L & P Nielsen

Dato : 13-02-03 20:43

Leftovers!

Rester kunne gøre det i dag efter en lækker frokost med sild, laks og lune
retter hos svigermor! (Det ER jo ferie

"Rester" bestod af koteletter i fad fra i går suppleret med coctailpølser.
Kartoffelmos og salat.

/Lisbeth
--
Tilbehør til trombone til salg, se hjemmesiden
http://www.sitecenter.dk/bess

Fra : Kothoga

Dato : 13-02-03 21:18

Jeg inviterede mig selv til Middag hos en veninde..

Maden var alt godt fra køleskabet..

Det skal siges hun r en drøm i et køkken :)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-02-03 21:21

Menuen hos os stod på hjemmelavet burger, det er lækkert og hurtigt at lave
når man kommer sent hjem fra job.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 13-02-03 21:46

Hjemmerullede dürumruller med blandet salat, lidt kyllingerester og en
spandfuld rødløg. Ikke det helt vilde festmåltid, men da så absolut
spiseligt

og på søndag skal jeg så have min livret...gratis mad ....har inviteret
mig selv på middag hos de gamle (-:

Fra : stinne og rune

Dato : 13-02-03 22:18

Jeg er gravid og træt som et alderdomshjem, desuden har jeg været alene
hjemme i aften så det blev en "pap-pizza" fra køleboksen - men med lidt
ekstra ost og nogle skiver tomat så blev den da spiselig

I morgen skal vi dog have hjerter i flødesovs og hjemmelavet kartoffelmos -
MUMS!!

Stinne

Fra : Morten Juel

Dato : 13-02-03 22:58

hmm Musli med chokolade stykker kunne det slæbe sig til hos mig, jeg ligger
syg ;o(

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Niklas

Dato : 13-02-03 23:50

"Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:7jon4v8pp241m6tq5sfoiil2e3rv9jcmmi@4ax.com...
> [...]
> Debat
> (Se også Turistleksikon samt web links til fotograferne "Peter" og "Fototeam Krueger")

Vi fik kalkun sukiyaki.

Indholdet var kalkunkød, saki, tamari, ketjap manis, vand, bouillon høns/grønt, kinakål,
spirer, porcherede æg, gulerødder i strimler, løg, svampe, vandkastanjer, ananasstykker, sukkerærter o.a. grøntsager.

Tilbehør var ris kogt med sukker og risvineddike og nogle kinesiske færdiglavede brødsnacks.

Venligst

Niklas

Fra : Bettina Madsen

Dato : 14-02-03 08:37

Niklas wrote:
> "Dorte R.M. Hansen" <dot.ringholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Vi fik ovnstegt kylling og kartoffelsauté med kålrabi (ugens opskrift fra
kræftens
bekæmpelse). Det var en god ret, som mættede godt og var nem og hurtig at
lave.

Hilsen Bettina

Fra : Sofie Kurland

Dato : 14-02-03 09:40

Rib eye steaks m. ovnstegte kartoffel- og rødbedebåde, grønne bønner og
champignonsovs - fordi det IKKE var Valentine's Day! Junior på 9 mdr. fik
sovs, kartofler, bønner og en fiskefrikadelle at gnave af.

Fra : Hauge

Dato : 14-02-03 09:46

Hejsa

"Sofie Kurland" <sofie@kurland.dk> wrote in message
> ... Junior på 9 mdr. fik
> sovs, kartofler, bønner og en fiskefrikadelle at gnave af.

Så varer det ikke længe før han skal lære at sætte pris på en god kop kaffe
efter maden

Mvh Hauge

Fra : Niklas

Dato : 14-02-03 11:36

"Hauge" <hauge@CUTtrutter.dk> skrev i en meddelelse news:3e4cac4c$0$136$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>
> "Sofie Kurland" <sofie@kurland.dk> wrote in message
>
> Så varer det ikke længe før han skal lære at sætte pris på en god kop kaffe

Kaffe og klipfisk er det eneste jeg ikke kan lide.

Min livret er mad jeg ikke før har smagt.
Men kaffe...................nej tak.

venligst
Niklas

Fra : Hauge

Dato : 14-02-03 11:45

Hejsa

"Niklas" <niklasthedolphin@yahoo.dk> wrote in message
> Men kaffe...................nej tak.

Hehe, det er ret synd for dig, du ved slet ikke hvad der er godt
Måske fordi jeg har drukket kaffe i godt 32 år, at jeg syntes at det er så
godt..

Mvh Hauge

Fra : MP Jakobsen

Dato : 14-02-03 10:27

spaghetti og kødsovs med champignon, majs, tomater og rosiner.

MP

Fra : Padmé

Dato : 14-02-03 15:13

Det blev til et par gode rib-eyes og ovnkartofler... uhmmmm... Og iaften
skal vi ud og spise....så mon ikke det bliver noget godt fra havet :)

God weekend
Padmé

Fra : Tue Backhausen

Dato : 14-02-03 20:56

Friturestegt tortilla med oksekødsfyld. Fyldes derefter med salat og tomat.
Drysses med ost. Tacosauce (købt)
Hertil krydrede stegte ris med tomat, løg, hvidløg, ærter.
Hjemmelavet guacamole

Tue.