Farvel til slægt og venner
Fra : hr.P

Dato : 13-02-03 12:02

Opskriften på drinkszen "Farvel til slægt og venner" fra Kirsten
Hüttemeier - Mad, Hus og Køkken søges.

mvh. leif

Fra : Padmé

Dato : 13-02-03 16:24

"hr.P" <leif.poulsen@mail.dk> wrote in message
> Opskriften på drinkszen "Farvel til slægt og venner" fra Kirsten
> Hüttemeier - Mad, Hus og Køkken søges.

Den består af
pernod
nordsø bitter
jäermeister
rød sodavand.

Padmé

Fra : hr.P

Dato : 13-02-03 17:22

"Padmé" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse

> "hr.P" <leif.poulsen@mail.dk> wrote in message
>
> Den består af
> pernod
> nordsø bitter
> jäermeister
> rød sodavand.
>
> Padmé

Nej, det er ikke den "originale". Bogen stammer fra midt i 40'erne og da
mener jeg ikke at Nordsø bitter var opfundet.

mvh. leif

Fra : Henrik Vest

Dato : 14-02-03 02:08

"hr.P" <leif.poulsen@mail.dk> skrev
> Nej, det er ikke den "originale". Bogen stammer fra midt i 40'erne og da
> mener jeg ikke at Nordsø bitter var opfundet.

Nordsø bitter stammer fra 1981 - se mere her
http://www.dedanskespritfabrikker.dk/show.asp?id=180

mvh
Henrik V

Fra : hr.P

Dato : 14-02-03 02:37

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.comxx> skrev i en meddelelse

> "hr.P" <leif.poulsen@mail.dk> skrev
>
> Nordsø bitter stammer fra 1981 - se mere her
> http://www.dedanskespritfabrikker.dk/show.asp?id=180

Hvilket jo bestyrker min antagelse af at det ikke er den opskrift jeg søger,
da bogen som sagt stammer fra midten af 40'erne.

mvh. leif