Opbevaring af hvidløg?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-02-03 23:58

Når jeg sommetider køber disse flotte lange bundter af hvidløg med 6-8 stk.
hængende i række er det mere reglen end undtagelsen at de, efter kort tid,
spirer i toppen.
Hvordan kan jeg undgå dette? jeg har normalt mine hvidløg til at ligge
fremme i køkkenet uden for køleskabet.

mvh Thomas

Fra : Ole

Dato : 11-02-03 17:35

smid dem i køleren; mørke=spirrer ikke og ved kulden rådner de heller ikke.
Bedst i et 'æggerum' i døren med afskærmning.