Spar 10
Fra : HHIST

Dato : 02-02-03 10:39

Hej

Er der nogen i ngen som har erfaring med Spar 10`s produkter er de iorden og
sparer man så meget som de lover.

mvh fc

Fra : Camain

Dato : 02-02-03 17:58

Jeg handler hos dem ofte..
Man "lærer" hurtigt hvilke af deres produkter der er gode og hvilke man ikke
skal købe, men det er smag og behag.
De har mange fine tilbud og det er dejligt med en stor levering 1 gang om
måneden..

Dog kan man til tider finde hakket kød osv. billigere i den lokale
Superbrugs.

Har en enkelt gang prøvet deres "Kødkasse", det er ikke noget jeg gør igen,
den var kedelig og ikke pengene værd. Det kan dog have ændret sig.

Venlig hilsen

Jesper B.

Fra : D. R. Sijm

Dato : 04-02-03 18:03

Jeg køber jævnligt hos spar10 - kvaliteten er på discountbutik-niveau og det
er ikke alt du kan spare på i forhold til tilbud i supemarkedet. MEN du får
det bragt til døren - og det er en stor gevinst, når man bor på landet.
Jeg køber primært pølser, kyllingekød og deres fiskefileter.

VH

Dyveke