plet renser...
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-03 10:03

hmm.. findes der en lille smart flaske "what-ever" til at fjerne fedt
pletter mv. fra bomuld når man ikke har adgang til vaskekældern (arbejdet
o.s.v.) Altså sådan noget man bare lige kan smøre på. Kan opvaskemiddel gøre
det?

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : Bente Hansen

Dato : 01-02-03 11:15

Når vi og ungerne får pletter på tøjet , hælder jeg noget lyserødt vel
opvaskemiddel på.
Man må ikke gnide eller noget ,men lad det bare være.
Lad det ligge en nat eller to og vask det så normalt derefter.

Det virker kanont her og næsten alt kan gå af også blod , tomat osv.

Det farver ikke stofftet lyserødt..

Bente

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-03 11:47

hov.. tak for svaret.. indlæget skulle havde været i news:dk.forbruger ;)