for meget mad
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-01-03 22:34

Godaften

Jeg vil blot dele lidt ud af mine erfaringer m.h.t buffet, pas på med at
lave al al al for meget. Det var lige hvad jeg fik gjort i lørdags da vi
holdt min kærestes 30 års fødselsdag.

Vi var 32 voksne, så jeg mente der skulle en del til. Jeg havde lavet 4
skåle pasta salat, 2 skåle broccoli salat, 6 kg kold kartoffel salat,
flødekartofler, 2½ kg græske fridadeller, 3½ kg alm. frikadeller ( havde til
at starte lavet alm frikadeller af 2½ kg, men synes så ikke det var noget,
så 1 kg mere, hvilket jeg bestemt godt kunne ha' sparet ) 15 grov flütes,
butterdejssnitter ( ca 100 stk ) og 60 kyllingelår. Og der var mere end
rigeligt. der var så meget mad, så 13 voksner og 7 børn kunne blive mætte
dagen efter ( tog resterne med til min niece's fødselsdag ), og der er
stadig mad tilbage.

SÅ PAS PÅ, hvis i skal lave buffet, man kan hurtig få lavet for meget .

Mange hilsner fra Bolette

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 28-01-03 22:10

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
> [...]
> stadig mad tilbage.
>
> SÅ PAS PÅ, hvis i skal lave buffet, man kan hurtig få lavet for meget .

ja man kommer nemt til at lave for meget, normalt laver jeg en mængde sf fx
frikedeller så 8 kan blive mæt andre ting skal der være nok af så 4 voksne
kan blive mætte hvis man så invitere 32 så passer det faktisk meget godt
sidst jeg holdt åbent hus der var der 3 flutes og 5 frikadeller tilbage

Fra : Peter

Dato : 29-01-03 12:02

Hej Bolette

Hellere for meget end for lidt og man skal jo heller ikke glemme, at vejen
til mandens hjerte går gennem hans mave.
Jeg er sikker på, at du har fundet vej til din kærestes hjerte.

Hilsen Peter.