Kim Skotte
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-03-03 19:13

Hej allesammen

Er der nogen, der ved, om filmanmelderen Kim Skotte er identisk
med skuespilleren Kim Skotte Christensen, som var med i diverse
titler i 80'erne?

Er der nogen, der ved, hvad Kim Skotte - filmanmelderen - er af
uddannelse, og om der er nogen chance for, at han i sin tid har
gået i gymnasiet i Vordingborg?

[Og jo, jeg ved godt, at jeg også kunne prøve at spørge ham selv.]

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ole Kofoed

Dato : 07-03-03 15:36

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b4833m$a35$1@sunsite.dk...

> Er der nogen, der ved, hvad Kim Skotte - filmanmelderen - er af
> uddannelse

Skolelærer mener jeg der stod i Politiken da han kom fra Aktuelt til
Politiken for 5-6 år siden. Men jeg kan naturligvis tage fejl...

Mvh.

Ole

Fra : Kasper Bang

Dato : 07-03-03 15:54

Peter Brandt Nielsen wrote:
> Er der nogen, der ved, hvad Kim Skotte - filmanmelderen - er af
> uddannelse, og om der er nogen chance for, at han i sin tid har
> gået i gymnasiet i Vordingborg?

Kim "4 hjerter" Skotte er i hvert fald næppe uddannet til at anmelde
film...
Han skulle IMO være blevet ved musikstoffet lige som Anders Rou og Erik
Jensen. Hvornår får Politiken filmkyndige til at anmelde film?

MVH/Kasper