Undskyld.......men.....
Fra : Yildizhan

Dato : 03-03-03 00:10

Nogen der kender et billigt sted hvor man kan få sin DVD afspiller gjort
kodefri.....også mulighed for afspilning af RCE kodet plader ??

Det handler om en Pioneer DV-717.

På forhånd tak

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 03-03-03 01:49

Yildizhan wrote:
> Nogen der kender et billigt sted hvor man kan få sin DVD afspiller gjort
> kodefri.....også mulighed for afspilning af RCE kodet plader ??
>
> Det handler om en Pioneer DV-717.
>

> På forhånd tak

forkert gruppe

prøv dk.teknik.tv+video

--
Rasmus
debianforum.dk - Et forum for Debian brugere

Fra : Yildizhan

Dato : 03-03-03 12:17

Jeg skriver også UNDSKYLD i subject......

Tak for hjælpen

Fra : Sparre

Dato : 03-03-03 12:21

> Jeg skriver også UNDSKYLD i subject......

Men når du godt ved det er forkert hvorfor så overhovedet poste ? du kunne
jo henvende dig i dk.velkommen der er de sikkert behjælpelige med at guide
dig til den rigtige gruppe....

--
Sparre

Fra : Thomas

Dato : 03-03-03 15:36

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse

> [...]
> jo henvende dig i dk.velkommen der er de sikkert behjælpelige med at guide

- Undskyld, jeg træder dig lige over foden!
<TRÆD>
- AV! Hvorfor fanden gjorde du det?
- Jeg sagde jo undskyld først!

..Thomas

Fra : JH

Dato : 03-03-03 12:34

"Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender et billigt sted hvor man kan få sin DVD afspiller gjort
> kodefri.....også mulighed for afspilning af RCE kodet plader ??
>
> Det handler om en Pioneer DV-717.

MODEL(S) : METHOD : CONFIRMED?
DV-333, DV-343, DV-37,
DV-535, DV-717, DVL-909, 1. Make sure there is no disc in the player's tray.
2. Press Setup on the remote control.
3. Move over to General using the arrow keys.
4. Select Basic.
5. Press Display, which should show the current region and firmware
revision.
6. Press Condition/Memory, which should not change anything.
7. Press the number of the region you require.
8. Press Menu to store the region.

JH

Fra : David T. Metz

Dato : 03-03-03 13:12

JH kalligraferede, i news:3e633d6d$0$154$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> MODEL(S) : METHOD : CONFIRMED?
> DV-333, DV-343, DV-37,
> DV-535, DV-717, DVL-909,

Virker når den er chippet - også på min 626.

David

--
Alt dette er sagt helt uden forbindende,
evt. tillige forbindelse.

Fra : Klaus G.

Dato : 05-03-03 22:33

"Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message
> Nogen der kender et billigt sted hvor man kan få sin DVD afspiller gjort
> kodefri.....også mulighed for afspilning af RCE kodet plader ??
>
> Det handler om en Pioneer DV-717.

Hvis det koster 800-900kr. Så vil jeg hellere købe en billig kodefri DvD
afspiller i Bilka. De kan tage det hele :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 05-03-03 22:58

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Hvis det koster 800-900kr. Så vil jeg hellere købe en billig kodefri DvD
> afspiller i Bilka. De kan tage det hele :)

Uden at kende den Pioneer DV-717 det drejer sig om, så vil jeg æde en
tilsvarende Pioneer hvis Bilka afspilleren er af samme kvalitet som Pioneer
DV-717 (billed og lydmæssigt, at de kan tage det hele er for mig ikke et
tegn på at det er kvalitet).
hygge,
Nicolai