Verdenspremiere på The Core for få timer s~
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-03-03 03:26

Filmen har stadig ingen officiel dansk premieredato.. Den får premiere i USA
28/3..

Den blev vist Imperial 1/3, 23:59, uden undertekster da filmen er så ny..

Har du set Armageddon, så er dette langt fra verdens bedste film.
Konceptet er det samme, dog flyver "rumskibet" den modsatte vej, og direkte
ind i jordens kerne.

Grundet mystiske omstændigheder er jordens kerne stoppet med at rotere,
hvilket ødelægger jordens ElektroMagnetiske felt, som bl.a. beskytter os mod
solvinde..

En gruppe kloge hoveder, skal derfor (i samarbejde med et par NASA piloter)
aflevere 5 atombomber inde i jordens kerne for at få kernen til at rotere
igen.. Eneste lille problem.. Man har aldrig boret mere end ca. 10 KM dybt..
Nu skal man over 3.000 KM og det skal ske på 3 måneder..

Boremetoden er en slags rumskib, med et kæmpe laserbor i snuden, som de kan
flyve ind i jordens kerne med..

Needless to say, det lykkes selvfølgelig at redde jorden i sidste øjeblik..

Personligt vil jeg give den et 8-tal på 13-skalaen... Men det er sgu mest
effekterne der hiver den op..

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-03-03 03:41

Hej!

"*DrømmeFyren*" wrote:

> Personligt vil jeg give den et 8-tal på 13-skalaen... Men det er sgu mest
> effekterne der hiver den op..

8?! Det er det væste L*** jeg nogensinde har set - Armageddon er jo en
kvalitetsfilm i sammenligning

Fyldt med de typiske amerikanske klicheer, heltecrap og forudsigeligheder i een
lang køre...

Jeg kunne nok godt forfatte en 3-4 sider med en Warming-lignende anmeldelse, men
det ville være at spilde min, Warmings og jeres tid

Og iøvrigt:

Hvor er det tyndt at føre sig frem med at det er en verdenspremiere.
Selvfølgelig har der da været minimum en snes testscreenings i USA og der
florerer da også for længst anmeldelser (som giver mig "ret" i ovenstående :))
på nettet.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Emil Rune

Dato : 02-03-03 12:36

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
> 28/3..
>
> Den blev vist Imperial 1/3, 23:59, uden undertekster da filmen er så ny..

Oh, but did that SUCK!!

Plothuller større mælkevejen, og en inkonsekvent handling der mildest talt
er urimelig absurd.

Hilsen Emil
(der stadig krummer tæer over slutningen...("Cyber Café"..."Unsung
Heroes.doc".....please! ;))

Fra : zcully

Dato : 02-03-03 18:08

> Filmen har stadig ingen officiel dansk premieredato.. Den får premiere i
USA
> 28/3..

Den kommer i DK d. 16 april....

> Den blev vist Imperial 1/3, 23:59, uden undertekster da filmen er så ny..

/Zcully