Premiere Surprise i Cinemaxx
Fra : Kasper Andersen

Dato : 01-03-03 13:00

Er der nogen der kan fortælle mig hvad de viste?

På forhånd tak,
Kasper

Fra : TK

Dato : 01-03-03 13:16

On 01 Mar 2003 12:00:02 GMT, Kasper Andersen <repzak@mail.dk> wrote:
>Er der nogen der kan fortælle mig hvad de viste?
>
>På forhånd tak,
>Kasper

Daredevil, hvis du altså tænker på Cinemaxx i KBH.

TK
www.filmz.dk

Fra : vadmand

Dato : 01-03-03 15:46

"TK" <tlk1997@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Daredevil, hvis du altså tænker på Cinemaxx i KBH.

Jeg er fuld af undren - hvem gider dog gå i biografen, hvis man ikke ved,
hvilken film de viser???

Pr V.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 01-03-03 15:58

vadmand wrote:
> "TK" <tlk1997@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er fuld af undren - hvem gider dog gå i biografen, hvis man ikke
> ved, hvilken film de viser???

Fordi det er film der først får premiere noget senere, og fordi man er
villig til at se en film man måske ellers ikke ville få set... og så er det
spændende! :)

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 01-03-03 16:01

> Jeg er fuld af undren - hvem gider dog gå i biografen, hvis man ikke ved,
> hvilken film de viser???
>
> Pr V.

Det gør jeg

Jeg syns at det er et lækkert koncept at man sidder og venter spændt på
hvilken film man nu kommer til at se.
Det kan jo være man kommer til at se en rigtig rigtig god film som man
ellers ikke var kommet til at se hvis man skulle stå og vælge film ud
fra diverse plakater og trailers.

Det fede er altså overraskelsen og overraskelsen i det at måske se noget
godt man ellers ikke havde set

--
Rasmus Lauridsen
debianforum.dk - Et forum for debian brugere

Fra : Andrew

Dato : 01-03-03 16:56

> [...]
> fra diverse plakater og trailers.
>
> Det fede er altså overraskelsen og overraskelsen i det at måske se noget

100% enig i det ovenstående! Det at være villig til at se noget man måske
ikke ville have set. Og så spændingen og glæden ved at have set en rigtig
god film (i alle mine tilfælde indtil videre)

Mvh Anders

Fra : vadmand

Dato : 01-03-03 23:12

"Rasmus Toft Lauridsen" <zaph@debianforum.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra diverse plakater og trailers.
>
> Det fede er altså overraskelsen og overraskelsen i det at måske se noget

Er det virkelig risikoen for at se noget lort, man aldrig ville have spildt
penge på, værd? Ikke for mig.

Per V.

Fra : Luhmann

Dato : 02-03-03 02:58

> Er det virkelig risikoen for at se noget lort, man aldrig ville have
spildt
> penge på, værd? Ikke for mig

Her kommer vi jo ud i noget spilteori: Hvad er den bedste satsning? Den hvor
man søger at placere sig omkring et sikkert gennemsnit, eller den hvor man
kan nå både det ypperste men også det laveste bras? Det er vel i bund og
grund, når man passerer lidt økonomisk analyse (vi har vel lært lidt af John
Nash her i filmgruppen for nyligt) et spørgsmål om hvordan man vil leve sit
liv - man kunne fristes til en klichefyldt "hvo intet vover ...."

At spilde penge er for mig, trods en begrænset økonomi, ikke på nogen måde
en vigtig sag når det handler om en begrænset investering som en
biografbillet. I visse tilfælde ville man kunne have investeret sin
opmærksomhed bedre, men ingen tvinger én til at blive siddende i salen hvis
man er skuffet over aftenens forestilling.

Jeg kan kun opfordre til at tage chancen, især når det gælder noget så
harmløst som valg af film.

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra : vadmand

Dato : 02-03-03 12:29

"Luhmann" <viskestykket@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> man er skuffet over aftenens forestilling.
>
> Jeg kan kun opfordre til at tage chancen, især når det gælder noget så

Se, nu er det jo sådan,at man bare kan vente til den "rigtige" premiere og
så se filmen, hvis man har lyst, eller lade være, såøh...

Per V.

Fra : Andrew

Dato : 02-03-03 22:59

> [...]
> >
> Se, nu er det jo sådan,at man bare kan vente til den "rigtige" premiere og
> så se filmen, hvis man har lyst, eller lade være, såøh...

tja, så har du læst en masse anmeldelser af filmen og basere dit valg på
antal stjerner i aviser og ugeblade. Det er jo et sats og en mulighed for at
se en fed film før den bliver bombarderet med kritik fra alle sider.

Mvh Anders

Fra : Rune Zedeler

Dato : 01-03-03 17:20

vadmand wrote:

> Jeg er fuld af undren - hvem gider dog gå i biografen, hvis man ikke ved,
> hvilken film de viser???

Udover det, de andre skriver, har man også den fordel at når filmen
bliver vist flere måneder før premieren så har man ikke set forfilm til
den. Filmselskaberne har en stigende tendens til at afsløre vigtige ting
i handlingen i forfilmene.

-Rune

Fra : vadmand

Dato : 01-03-03 23:13

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver vist flere måneder før premieren så har man ikke set forfilm til
> den. Filmselskaberne har en stigende tendens til at afsløre vigtige ting

Hvortil jeg vil påstå, at det måske nok er irriterende - men hvis en film
bliver totalt ødelagt af det, er den sjældent værd at se alligevel. En fil,
det ikke er værd at se to gange, er det som regel heller ikke værd at se én
gang.
Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 17:17

In article <b3qh2c$lal$1@sunsite.dk>, perve@post.tele.dk says...

> "TK" <tlk1997@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er fuld af undren - hvem gider dog gå i biografen, hvis man ikke ved,
> hvilken film de viser???

Fordi man håber det er noget godt og bagefter mener at have en vis
berettiget harme over at have set noget bras :)