Premiere surprise i Århus...
Fra : zcully

Dato : 28-02-03 00:45

Ja det blev faktisk som jeg havde gættet. Gangs of New York.

Egentlig en ret god film, men aaaaalt for lang. Pyha øjnene var ved at falde
i til sidst.
Det er bare lidt synd at der har sneget sig alt for mange fejl ind i den,
som man tit tydeligt bemærker.

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-02-03 00:51

On Fri, 28 Feb 2003 00:44:42 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Ja det blev faktisk som jeg havde gættet. Gangs of New York.
>
>Egentlig en ret god film, men aaaaalt for lang. Pyha øjnene var ved at falde
>i til sidst.

Jeg synes den var tilpas

>Det er bare lidt synd at der har sneget sig alt for mange fejl ind i den,
>som man tit tydeligt bemærker.

Hvilke fejl?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 28-02-03 01:13

Pleaeee gutter - husk spoiler nu ikke :)

--
Jesper

Fra : zcully

Dato : 28-02-03 01:23

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message

> Hvilke fejl?

Et par ting jeg lagde mærke til var Bill Cuttings underlige øje var ikke
altid lige underligt!! I en scene blev der endda zoomet ind på hans ansigt
hvor man tydeligt kunne se at de havde glemt hans linse.

I start kampscenen var der ikke ret mange der blev "ramt". Når de slog
hinanden kunne man ihvertfald tydeligt se at der var en halv meter mellem
deres hånd og ansigtet.

Leonardos brændemærke på kinden var så også forsvundet i en scene hvorefter
det var tilbage i næste scene.

Men pyt med det. En mester kan også lave fejl.
Alt i alt var det da en fed film. Jeg blev ihvertfald noget overrasket over
at det ikke bare var en hævnfilm. Det lagde starten meget op til at det
ville blive!!

/Zcully