The Recruit [SPOILER]
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 27-02-03 21:02

Spild ikke penge på The Recruit.

Den består af et par jævnt kedsommelige actionscener, en romance der bliver
tvistet et par gange (wuhu, personen jeg er vild med har andre motiver..),
den gamle mester som også tvister handlingen et par gange, og så en
middelmådig slutning.

Bad Company spiller i det mindste på at være sjov, The Recruit er det
ufrivilligt pga. clicheer og dårlige skuespillere (Al Pacino er nogenlunde,
men har klart spillet langt bedre roller).

--
Anders Vind Ebbesen
www.webbesen.dk | www.packets.dk

Fra : zcully

Dato : 28-02-03 00:42

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> wrote in message
> Spild ikke penge på The Recruit.

Spilde penge???

> Bad Company spiller i det mindste på at være sjov, The Recruit er det
> ufrivilligt pga. clicheer og dårlige skuespillere (Al Pacino er
nogenlunde,
> men har klart spillet langt bedre roller).

Det er da nærmest lige det omvendte.
Men indrømmet, så er begge nævnte film ikke nogen der vil gå over i
filmhistorien som klassikere!!

/Zcully