Ældre trailers, hvor?
Fra : Steen Villumsen

Dato : 25-02-03 23:06

Hej!

Jeg har lavet mig selv en database over mine DVD-film. Ja ja, jeg er
måske lige grundig nok, men jeg vil gerne have trailers inkluderet i min
base...
Sagen er bare den at jeg ikke liiiige kan støve trailere op for mine
lidt ældre film, f.eks. "The Abyss", "The Fifth Element", "Crimson Tide"
o.lign. Er der mon nogen af jer movie-buffs der kan pege mig i den
rigtige retning til et sted på nettet hvor jeg kan hente dem?

På forhånd tak for hjælpen,

Steen

PS: Jeg kender selvfølgelig allerede til www.apple.com/trailers og
www.hollywood.com

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 25-02-03 23:13

Steen Villumsen wrote:

> [...]
> Tide" o.lign. Er der mon nogen af jer movie-buffs der kan pege mig i
> den rigtige retning til et sted på nettet hvor jeg kan hente dem?

Som altid er www.imdb.com din ven.

Kevin Edelvang
"Haben Sie mehrere Päpste?"

Fra : Rune Jensen

Dato : 25-02-03 23:26

> Som altid er www.imdb.com din ven.
>
> --
> Mvh
> Kevin Edelvang
> "Haben Sie mehrere Päpste?"

Det er da google der er din ven...
imdb er familie ;)

Rune aka B|aze

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 26-02-03 08:29

Rune Jensen skrev

Fra : Steen Villumsen

Dato : 03-03-03 23:13

Steen Villumsen <i_h@te_spa.mm> wrote:

> [...]
> o.lign. Er der mon nogen af jer movie-buffs der kan pege mig i den
> rigtige retning til et sted på nettet hvor jeg kan hente dem?

Tak for hjælpen Kevin - basen er ved at tage form.
Jeg har dog svært ved at finde trailere for Disney-film, nogle bud?

/Steen

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 04-03-03 00:29

Steen Villumsen skrev
> Tak for hjælpen Kevin - basen er ved at tage form.
> Jeg har dog svært ved at finde trailere for Disney-film, nogle bud?

Har du kigget på disney.com? Den er glimrende

--
Venlig hilsen
Ole