Film lige P.T
Fra : Øistein Wind

Dato : 25-02-03 19:42

Hej
Jeg skal i biografen på lørdag med kæresten, og kunne godt tænke mig at høre
nogle bud på hvad I ville tage ind og se...
Der er ingen krav til at det skal være specielt romantisk eller actionfyldt.
Bare jeres mening...

Øistein

Fra : zcully

Dato : 25-02-03 19:52

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> wrote in message
> [...]
høre
> nogle bud på hvad I ville tage ind og se...
> Der er ingen krav til at det skal være specielt romantisk eller

Jeg vil anbefale About Smith med Jack Nicholson.
En fremragende stille og rolig film med fantastiske skuespil præstationer.
Kommer lige fra biffen nu hvor jeg har set den.

/Zcully

Fra : Taba

Dato : 25-02-03 20:06

Så lige en trailer for "28 dage senere" (eng.: 28 Days Later) på 3+ og den
så meget interessant ud (troede i første omgang det var resident evil 2 ;p),
så hvis du og din ledsagerinde har mod på "Horror and Sci-FI" så tror jeg
den er god
Folk på imdb har nu taget godt imod den: http://us.imdb.com/Title?0289043
(premiere på fredag i .dk)

/Taba

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-02-03 12:11

"Taba" <famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> writes:

> [...]
> så hvis du og din ledsagerinde har mod på "Horror and Sci-FI" så tror jeg

Den _er_ god, men meget brutal og chok-inducerende. Sikkert en god
film at holde i haand til.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm so glad to see you, Son of Homo Habilis, and
The RockBear. ((^)) Daughter of Australopithecus Afarensis!" cried Bill.

Fra : Taba

Dato : 26-02-03 20:08

> Den _er_ god, men meget brutal og chok-inducerende. Sikkert en god
> film at holde i haand til.

Uuuhhhh.. Jeg glæder mig

/Taba

Fra : Rune Zedeler

Dato : 25-02-03 20:38

Øistein Wind wrote:

> Jeg skal i biografen på lørdag med kæresten, og kunne godt tænke mig at høre
> nogle bud på hvad I ville tage ind og se...

Arven
Orkidé-tyven (hvis i HAR set Being John-Malkovich)

-Rune

Fra : Brian Isen

Dato : 25-02-03 21:35

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
høre
> nogle bud på hvad I ville tage ind og se...
> Der er ingen krav til at det skal være specielt romantisk eller

Jeg har ladet mig fortælle at "The Ring" skulle sikre dig at have kæresten
på skødet resten af weekenden.

/Brian

Fra : Morten Steen

Dato : 26-02-03 11:52

> Bare jeres mening...

Jeg så "Far From Heaven" i torsdags. Fantastisk film. Simpelthen.

Morten

Fra : Øistein Wind

Dato : 28-02-03 07:29

> [...]
høre
> nogle bud på hvad I ville tage ind og se...
> Der er ingen krav til at det skal være specielt romantisk eller

Så blev det Arven. Tak for jeres svar! Tror iøvrigt også jeg skal se 28 days
later, den lyder som underhholdende....

Øistein