Alien Quadrilogy til kun 489kr!
Fra : Max

Dato : 20-02-03 00:54

det jo ingen penge - jeg troede jeg skulle af med en 1000mand - ok det
skal jeg måske også da jeg har tænkt mig at købe den når den en dag
udkommer i dk, uuuuu jeg kan ikke vente :)

http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=47036

Fra : Kong Kent

Dato : 20-02-03 05:58

> http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=47036

Er der ikke lige nogen der kan forklare mig hvorfor jeg skulle investere i
AQ-sættet når jeg i forvejen har "Alien Legacy" ?

Synes efterhånden der er ved at gå spasser-sport i de genudgivelser af boxed
editions. Men In Black udkom i 30 forskellige spec.ed., The Mummy lige så,
og nu kommer T2: Extreme Edition.

Hold k*ft de filmselskaber ta'r røven på hard-core fans :)

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Per

Dato : 20-02-03 08:51

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og nu kommer T2: Extreme Edition.
>
> Hold k*ft de filmselskaber ta'r røven på hard-core fans :)

Enig! Jeg har også legacy boxen, og har da svært ved at se hvad der skulle
være mere i den nye? Det samme gælder T2.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 20-02-03 22:17

"Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Enig! Jeg har også legacy boxen, og har da svært ved at se hvad der skulle
> være mere i den nye?

Udover en masse ekstramateriale de færreste ser, håber jeg
at selve filmene har fået nye transfers i en mere tidssvarende kvalitet.
Der er altså sket en del indenfor kompressionsteknikker siden den første box
udkom.
Hvis der derimod ikke er synlige forbedringer, ja, så kan det være
ligemeget.
Ekstramaterialet rager mig langsomt.

/Brian

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 20-02-03 09:34

Hej

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> writes:
> Synes efterhånden der er ved at gå spasser-sport i de genudgivelser af boxed
> editions. Men In Black udkom i 30 forskellige spec.ed., The Mummy lige så,
> og nu kommer T2: Extreme Edition.

Hmm? Har du et link til noget info om den T2-udgivelse? Jeg har selv
Ultimate Edition, og har temmelig svært ved at forestille mig at de
overgår den :)

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk - http://www.minefilm.tk

Fra : Kong Kent

Dato : 20-02-03 16:38

http://www.thedigitalbits.com/#t2new

Fra : Max

Dato : 20-02-03 19:03

On 20 Feb 2003 09:34:27 +0100, Ulrik Jensen <ulrik@qcom.dk> wrote:

>Hej

>Hmm? Har du et link til noget info om den T2-udgivelse? Jeg har selv
>Ultimate Edition, og har temmelig svært ved at forestille mig at de
>overgår den :)
læs også
http://www.lightsoutentertainment.com/dvd/news.php?id=704

Fra : Jens Thomsen

Dato : 20-02-03 09:39

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke lige nogen der kan forklare mig hvorfor jeg skulle investere i
> AQ-sættet når jeg i forvejen har "Alien Legacy" ?

Svært at sige, eftersom indholdet ikke er fastlagt, men gode bud er begge
udgaver af Aliens, den længere arbejdskopi af Alien 3 og alt det
ekstramateriale, der blev udeladt på den eksisterende version af Alien, men
som findes på laserdisc.

> Hold k*ft de filmselskaber ta'r røven på hard-core fans :)

Åh, lad være med at klynke! Det er jo ikke sådan, at FOX har smidt to
luksusudgaver på markedet med kort tids mellemrum. Alien Legacy var det
første, deciderede bokssæt på dvd, og kvaliteten blegner ærligt talt noget i
forhold til dagens standart - både hvad angår overførsel og extras. Jeg
synes en ny udgivelse af fuldt på sin plads, men jeg savner også en masse
fra den gamle laserdisc-udgave af Alien og en ordentlig udgivelse af
biografudgaven af Aliens. Du har sikkert allerede haft fin glæde af den
gamle æske for de penge, du har betalt. Der er *ingen', der tvinger dig til
at købe noget, hvis du er tilfreds med det, du har.

MVH
Jens

Fra : Max

Dato : 20-02-03 10:49

On Thu, 20 Feb 2003 09:39:23 +0100, "Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk>
wrote:

>"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> skrev i en meddelelse

Større,bedre,længer :), jeg fik aldrig købt Alien Legacy da jeg har 2
af dem på dvd og 2 på ld + en masse på vhs så jeg synes ikke der var
grund til at købe AL, men AQ vil jeg ikke gå uden om.

> [...]
>udgaver af Aliens, den længere arbejdskopi af Alien 3 og alt det
>ekstramateriale, der blev udeladt på den eksisterende version af Alien, men

Jeg håber på at Alien SE også er med

> [...]
>gamle æske for de penge, du har betalt. Der er *ingen', der tvinger dig til
>at købe noget, hvis du er tilfreds med det, du har.

Jeg er enig med jer begge!
Jeg tror også der bliver er en pæn forskel på AL og AQ, men jeg har
også følt mig lidt røvrendt med Army Of Darkness fra Anchor Bay, først
købt jeg den almindelige udgave men til min store skræk var den (hvad
jeg opfatter det som) censureret!, kort tid efter kom AOD Limited
Edition som udover den almindelig også indeholdte Directors Cut
udgaven! aha tænkte jeg det må var den ucensureret udgave + lidt
ekstra, jeg fik også læst mig frem til div steder at det var den
ultimative udgave og eneste chance for at få AOD DC!, så jeg tog ind
til laserdisken og solgte den "gamle" udgave og købte AOD LE!
For det første var AOF DC også censureret! for det andet udkom AOF DC
kort tid efter som almindelig dvd *#¤# ja det var tider

Army Of Darkness på dk vhs er ucensureret har også læst at ld-udgaven
er det!?

mvh
Max

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-02-03 11:23

"Max" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> For det første var AOF DC også censureret! for det andet udkom AOF DC
> kort tid efter som almindelig dvd *#¤# ja det var tider

Du kan vel ikke klandre selskabet for at du absolut VIL købe dine dvd'er det
billigste sted, hvor de ikke giver nogen form for service, så som at
fortælle hvorvidt det er en skrabet/censureret udgave ?

/jim

Fra : Morten Steen

Dato : 20-02-03 12:35

> [...]
> billigste sted, hvor de ikke giver nogen form for service, så som at
> fortælle hvorvidt det er en skrabet/censureret udgave ?

Arh, den var sgu lidt tynd, Jim.

Morten

Fra : Max

Dato : 20-02-03 12:39

On Thu, 20 Feb 2003 12:34:55 +0100, "Morten Steen" <morten.x@film.dk>
wrote:

>det
>
>Arh, den var sgu lidt tynd, Jim.
Ja ikke - synes nu ikke laserdisken høre til de billigste steder

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-02-03 13:26

> Ja ikke - synes nu ikke laserdisken høre til de billigste steder

Ok Ok, så skift "billigste" ud med "dårligste". Pointen er (men åbenbart
ikke så indlysende) at det er butikken, og ikke selskabet, der har tørret
dig.

/jim

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-02-03 14:36

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.dk> escribió

> [...]
åbenbart
> ikke så indlysende) at det er butikken, og ikke selskabet, der har

Pjat
Med alle andre DVD udgivelser ville jeg være enig med dig, men der er
udkommet ca 15 forskellige versioner af Army of Darkness og det er
umuligt for selv den mest ivrige ekspedient at holde sig up-to-date
med hvilken af disse der er den bedste.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-02-03 15:31

> der er
> udkommet ca 15 forskellige versioner af Army of Darkness og det er
> umuligt for selv den mest ivrige ekspedient at holde sig up-to-date
> med hvilken af disse der er den bedste.

Jamen så har selskabet da heller ikke tørret dig. De er simpelthen blevet
ligeså snotforvirrede som ekspedienten

mvh
Jim

Fra : Ole Kofoed

Dato : 20-02-03 20:14

> Med alle andre DVD udgivelser ville jeg være enig med dig, men der er
> udkommet ca 15 forskellige versioner af Army of Darkness...

Gad vide om denne så er nr. 16:

www.deadites.net/cgi-bin/ib3/ikonboard.cgi?;act=ST;f=1;t=217

Ak ja, Anchor Bay har prøvet så mange gange, og så skal man åbenbart til
østen for at finde den mest komplete og flotteste udgave.

Mvh.

Ole

Fra : Morten DH

Dato : 20-02-03 22:34

> [...]
> For det første var AOF DC også censureret! for det andet udkom AOF DC
> kort tid efter som almindelig dvd *#¤# ja det var tider

Hmm hvad skulle der mangle i AOD DC?!?

og hvad med at brokke sig over Colombia, de udgiver efterhånden 3-4
forskellige udgaver af deres nye film om året - uden at gøre opmærksom på
der kommer en anden udgave 2 måneder senere...

Har ikke engang nået at se min xXx endnu og så kommer der fandme en Superbit
udgave nu - havde jeg vidst det havde jeg ventet >

Fra : Max

Dato : 20-02-03 23:33

On Thu, 20 Feb 2003 22:34:28 +0100, "Morten DH"
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

>"Max" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
>
>Hmm hvad skulle der mangle i AOD DC?!?

der stå lidt om det her
http://www.deadites.net/cgi-bin/ib3/ikonboard.cgi?;act=ST;f=1;t=217

udover det mangler der også en scene imellem (god) Ash og Sheila på
slottet hvor han siger noget med "Give me some sugar baby", synes også
der var mere...hmm

>og hvad med at brokke sig over Colombia, de udgiver efterhånden 3-4
>forskellige udgaver af deres nye film om året - uden at gøre opmærksom på
>der kommer en anden udgave 2 måneder senere...

ja det lyder surt :(

>udgave nu - havde jeg vidst det havde jeg ventet >

forståeligt

mvh
Max

Fra : René Eske Jensen

Dato : 21-02-03 07:44

"Max" <no@mail.com> wrote in message

> udover det mangler der også en scene imellem (god) Ash og Sheila på
> slottet hvor han siger noget med "Give me some sugar baby", synes også
> der var mere...hmm

Den scene findes i hvert fald på denne udgivelse:
http://www.dvdprofiler.com/dvdpro/mycollection/styles/Plum/dvd.asp?UPC=13131
09269

Mvh. René

Fra : Max

Dato : 21-02-03 09:49

Tak for info

mvh
Max

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 20-02-03 23:31

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> enriched usenet with:

http://www.gamespy.com/comics/dorktower/archive.asp?nextform=viewcomic&id=672

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Marge Gunderson: "I'm not sure I agree with you a hunnert percent
on your policework, there, Lou."

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 21-02-03 08:56

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> mumbled in

> http://www.gamespy.com/comics/dorktower/archive.asp?nextform=viewcomic&
> id=672

LOL :P

joo.. kan vel godt genkende mig selv lidt :)

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |