Den nye X2 Trailer
Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 18-02-03 13:09

Den nye X2 trailer der var med Daredevil filmen er online :

http://www.superherohype.com/cgi-bin/news/xmen.cgi?newsid1045445128,66867,

Fra : Klaus G.

Dato : 18-02-03 20:25

> Den nye X2 trailer der var med Daredevil filmen er online :
>
> http://www.superherohype.com/cgi-bin/news/xmen.cgi?newsid1045445128,66867,

Så er der sikkert nogen som siger linket ikke virker, i skal lige huske at
smide et punktum efter. Den tager den nemlig ikke selv med hvis man klikker
på linket...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-02-03 23:09

Dette er nemmere:
http://www.apple.com/trailers/fox/x2/02/

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-02-03 01:19

Morten Bowman Hansen <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev:

> Dette er nemmere:
> http://www.apple.com/trailers/fox/x2/02/

Ja, meget. Det undrer mig, at der gang på gang postes links til trailere på
diverse hjemmesider, når apple.com har en fabelagtig forbindelse ud til
verden. Så god, at det er værd at vente på, at traileren dukker op der.

Bortset fra det er det altid godt at se en god trailer. Den nye her er fed:

Police: Drop the knives and raise your hands.
Wolverine: I can't!

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-02-03 10:22

On Wed, 19 Feb 2003 01:18:48 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

snip

>Police: Drop the knives and raise your hands.
>Wolverine: I can't!

Ja den bed jeg også mærke i
Og så glæder jeg mig stort!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 19-02-03 12:13

Mark Thomas Gazel wrote:
> Police: Drop the knives and raise your hands.
> Wolverine: I can't!

Hm, syntes den minder påfaldende meget om en scene fra Alien
Resurrection (fed/underlig/interessant film forresten).

Guard: Drop your guns!
Some guy: I can't, they're attached!

Eller noget i den stil...

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 19-02-03 21:23

> [...]

> verden. Så god, at det er værd at vente på, at traileren dukker op der.
>
> Bortset fra det er det altid godt at se en god trailer. Den nye her er

Tjaa jeg tror de fleste hellere vil se en god trailer tidligt i lidt lav
kvalitet, end at vente på at apple.com tager sig sammen til at lægge
trailerne på deres side...

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-02-03 21:35

On Wed, 19 Feb 2003 21:22:38 +0100, "Henrik Grønnemark Jensen"
<Watchmen@hotmail.com> wrote:

>på

>fed:
>

>Tjaa jeg tror de fleste hellere vil se en god trailer tidligt i lidt lav
> [...]

Nææ faktisk ikke. Men jeg synes nu også at Apple er ret hurtig!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : PerX ...

Dato : 20-02-03 01:52

In article <xGR4a.90936$Hl6.8544529@news010.worldonline.dk>,
Watchmen@hotmail.com says...
> Tjaa jeg tror de fleste hellere vil se en god trailer tidligt i lidt lav
> kvalitet, end at vente på at apple.com tager sig sammen til at lægge
> trailerne på deres side...

De plejer da ellers at kommer der først.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-02-03 10:05

Også min oplevelse?

Morten