Blade Runner på dvd?
Fra : ottesen

Dato : 17-02-03 16:47

Hej!
Er det kun director's cut udgaven af Blade Runner man kan få på DVD?

/ottesen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-02-03 17:02

Hej!

ottesen wrote:

> Er det kun director's cut udgaven af Blade Runner man kan få på DVD?

Der kommer en vildt lækker boks med BR og alle de forskellige cuts af filmen og
117 andre ting. Burde være på gaden indenfor/om et år... Kan næsten ikke vente.

Ved ikke om den normale voice-over udgave findes på dvd - jeg har kun DC.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"If it's got tits or wheels it'll break your heart"

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-02-03 17:03

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> escribió

> Der kommer en vildt lækker boks med BR og alle de forskellige cuts
af filmen og
> 117 andre ting. Burde være på gaden indenfor/om et år... Kan næsten
ikke vente.

Hvor kan man finde info om omtalte bokssæt.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-02-03 17:08

Hej!

Lars Hoffmann wrote:

> Hvor kan man finde info om omtalte bokssæt.

Der er vist kun rygter ude pt. Mener jeg læste lidt hos
http://www.thedigitalbits.com engang... Søg og du skal finde

Fra : ottesen

Dato : 17-02-03 18:53

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message

> Der kommer en vildt lækker boks med BR og alle de forskellige cuts af
filmen og
> 117 andre ting. Burde være på gaden indenfor/om et år... Kan næsten ikke
vente.

"Alle"? Hvor mange cuts er der? Troede kun der var den "originale" og så en
directors cut hvor slutningen er anderledes?

/ottesen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-02-03 18:57

Hej!

ottesen wrote:

> [...]
> >

> "Alle"? Hvor mange cuts er der? Troede kun der var den "originale" og så en
> directors cut hvor slutningen er anderledes?

Der er 6 ialt iflg. "Future Noir - The Making of Blade Runner"-bogen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Henrik Johansen

Dato : 18-02-03 15:04

Jeg mener helt bestemt at jeg har set den boks du snakker om.
Og den er da kommet ud for lang tid siden..
Men kan da godt være at det er en hel ny en.

Hilsen Henrik

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-03 22:07

Hej!

Henrik Johansen wrote:

> Jeg mener helt bestemt at jeg har set den boks du snakker om.
> Og den er da kommet ud for lang tid siden..
> Men kan da godt være at det er en hel ny en.

Den er afgjort ikke på gaden endnu, så det har du ikke. Men der findes en BR
boks som indeholder en plakat, et par stills fra filmen og DC udgaven af filmen.
Det er imidlertid bare den 'normale' udgave og intet specielt :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : flemsus

Dato : 19-02-03 02:28

Kim nu du er inde i sagerne, kommer den nye version med DD5.1 lyd? Og ja jeg
er doven.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-02-03 06:47

Hej!

flemsus wrote:

> Kim nu du er inde i sagerne, kommer den nye version med DD5.1 lyd? Og ja jeg
> er doven.

Jeg aner det ikke, men vil da næsten tro det...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Jeppe

Dato : 18-02-03 10:39

ottesen wrote:
> Hej!
> Er det kun director's cut udgaven af Blade Runner man kan få på DVD?

Læs alt om den kommenden Blade Runner Special Edition DVD på www.brmovie.com

Mvh
Jeppe