Daredevil får dårlig kritik.
Fra : Plato

Dato : 16-02-03 23:16

Daredevil som havde premiere i fredags, fik dårlig kritik..

Havde ellers håbet det ville være den anden vej.

Læste en del dårlige anmeldelser her:
http://www.trailersiden.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 16-02-03 23:47

Plato wrote:
> Daredevil som havde premiere i fredags, fik dårlig kritik..
>
> Havde ellers håbet det ville være den anden vej.

Så den lige i dag og behøver ikke engang læse anmeldelserne for at give
dem fuldstændig ret i alt de siger. Hold da kæft hvor blev jeg skuffet :(

Tenz.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-02-03 00:24

Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> skrev:

>Så den lige i dag og behøver ikke engang læse anmeldelserne for at give
>dem fuldstændig ret i alt de siger. Hold da kæft hvor blev jeg skuffet :(

Ebert kunne ellers godt lide den:
http://www.suntimes.com/output/ebert1/wkp-news-daredevil14f.html

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Jesper Winding

Dato : 17-02-03 00:39

Gad vide hvor meget han får "under bordet" for at give en god
anmeldelse.....
--
Jesper

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-02-03 10:46

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev:

>Gad vide hvor meget han får "under bordet" for at give en god
>anmeldelse.....

Har du nogen som helst grund til at tro det? Han skar da fx Gladiator
ned til sokkeholderne.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 17-02-03 11:52

> Har du nogen som helst grund til at tro det? Han skar da fx Gladiator
> ned til sokkeholderne.

Ja, det forstår man ikke...

(et ironisk opstød der blot skal ignoreres)

mvh
/JeppeM

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-02-03 11:55

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Har du nogen som helst grund til at tro det? Han skar da fx Gladiator
> ned til sokkeholderne.

Det er da netop en grund til at tro at han _får_ penge under bordet. Og
Gladiator-folkene ville ikke give ham nogen.

/jim
(på den græsklædte knold)

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 17-02-03 17:20

On Mon, 17 Feb 2003 00:39:21 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

>Gad vide hvor meget han får "under bordet" for at give en god
>anmeldelse.....

Tja, jeg har nu set flere der var begejstrede for den.
Jeg har tænkt mig at ignorere anmeldelserne og se den når den kommer.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Jesper Winding

Dato : 17-02-03 18:28

"Stefan Bruhn" <spamfilter@bruhn.tk> skrev i en meddelelse

> Tja, jeg har nu set flere der var begejstrede for den.
> Jeg har tænkt mig at ignorere anmeldelserne og se den når den kommer.

Det jeg mente var - og jeg kan meget vel tage fejl - men "In the land of
opportunity" er han jo en magtfaktor - hvis han giver en god anmeldelse
stormer folk i biffen, og i modsat fald hvis han sabler en ned. Det skulle
da være mærkeligt (eller også har jeg bare set for mange conspiracy film)
hvis han ikke, som det mindste, var blevet kontaktet af filmselskaberne -
gad vide om han kan stå for fristelsen?
--
Jesper

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 17-02-03 22:19

> [...]
> hvis han ikke, som det mindste, var blevet kontaktet af filmselskaberne -

Sandsynligvis. Hvis det blev opdaget er det enden på hans karriere.

Har også set mange der kan lide. Glæder mig :)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-02-03 22:23

Stefan Bruhn wrote:

> Tja, jeg har nu set flere der var begejstrede for den.
> Jeg har tænkt mig at ignorere anmeldelserne og se den når den kommer.

kan jeg godt forstå.... har netop set den i england og kan kun sige at jeg
synes den var FEEEED ;)
jeg har end ikke læst en eneste anmeldelse....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-02-03 18:01

"Plato" <cartman@stofanet.dk> wrote in message
> Læste en del dårlige anmeldelser her:
> http://www.trailersiden.dk

Hold dig til Rotten Tomatoes:

http://shor.ter.dk/942868786

Her er filmen rotten, men ikke så meget, at det gør noget. Den er en ganske
fornuftig film, hvis man er i det humør.

/Nikolaj