Gamle Mænd i Nye Biler [spoiler ?]
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-02-03 11:13

Jeg så Subj. i går på video for første gang.

Kæmpe store goofs, når der er biljagter igennem Københavns gader, er
afspæringer og tilskuere til filmoptagelserne meget synlige.

Jesper

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-02-03 10:32

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg så Subj. i går på video for første gang.
>
> Kæmpe store goofs, når der er biljagter igennem Københavns gader, er
> afspæringer og tilskuere til filmoptagelserne meget synlige.

Jo jo, det er da tydeligt at de ikke har ILM i ryggen. Det meste af CGi'en
lignede noget fra et halvgammelt computerspil.

Bortset fra dét, var det en god film. Eller.... i det her selskab skal man
måske sige "jeg følte mig udmærket underholdt". Ikke på niveau med 1'eren,
men den havde jo også det feeeeede soundtrack. Men man fik lige en strofe et
par gange i filmen. Nok til at man sad og tænkte, skulle vi liiiiige smække
1'eren på bagefter

/jim