Hjælp til titel med Mel ? fra Verdens Være~
Fra : DevilHair

Dato : 15-02-03 13:54

Jeg har spurgt engang før for meget meget lang tid siden.
Og jeg nåede aldrig at få svaret..
Nu spør jeg lige igen.
Det eneste jeg kan huske fra denne film er Mel ? fra verdens væreste værter
der står ude i rummet med rumdragt på og skal nyse..
Og så nyser han inde i sin hjelm udover hele glasset...
Jeg har prøvet at søge på imdb.com men jeg kan overhovedet ikke huske han
efternavn og der er 160 +/- med hans fornavn..
Nogen der meget hurtigt kan huske hans efternavn eller måske filmen ?

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 15-02-03 14:07

Han hedder Mel Smith, og filmen du tænker på kan næsten kun være Morons from
Outer Space: http://us.imdb.com/Title?0089622

Hilsen Thomas

Fra : Per N

Dato : 15-02-03 14:09

On Sat, 15 Feb 2003 13:54:21 +0100, "DevilHair" <DevilHair@Get2Net.Dk>
wrote:

> [...]
>efternavn og der er 160 +/- med hans fornavn..
>Nogen der meget hurtigt kan huske hans efternavn eller måske filmen ?

Kender desværre ikke filmen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 15-02-03 14:26

Således skrev "DevilHair" <DevilHair@Get2Net.Dk> i dk.kultur.film
Sat, 15 Feb 2003 13:54:21 +0100:

>Nogen der meget hurtigt kan huske hans efternavn

Han hedder Mel Smith

<http://uk.imdb.com/Name?Smith,+Mel>

Knud
--
Jesus saves; passes to Moses; he shoots; he scores!

Fra : DevilHair

Dato : 15-02-03 14:40

Det lyder næsten som den film, så det gætter jeg på!
Tak for hjælpen!

Den er godt nok ikke let at finde nogle steder..
axelmusic.dk, dvdoo.dk osv har den ikke..

Kun fundet den på amazon.com, nogen der ved nogen andre steder man kan få
den fra?

Fra : DevilHair

Dato : 15-02-03 14:41

Min fejl.. Fandt den på laserdisken.dk