Engrish TTT undertekster
Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 14-02-03 22:01

For et stykke tid sider blev der linket til en side med mærkelige TTT
undertekster. Meddelelsen er forsvundet for mig. Nogen der vil linke igen?

--
..- -. -.. .-. . .- ...
A n d r e a s

Fra : Peden

Dato : 14-02-03 21:18

Tillad mig at videregive dette link, det er et katalog over samtlige usenet
indlæg
http://groups.google.com

--
Peter Risager
"Please fasten your seatbelts as we begin our terminal descent into

Fra : psycrow

Dato : 15-02-03 00:11

http://home.online.no/~gremmem/engrish_ttt_captions/index.htm

Søgte på "engrish two towers subs" på google, og den første side linker
direkte til den side, du ska' bruge. Nemt ;)

Fra : Peter Lind

Dato : 15-02-03 00:43

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> wrote
> http://home.online.no/~gremmem/engrish_ttt_captions/index.htm
>
> Søgte på "engrish two towers subs" på google, og den første side linker
> direkte til den side, du ska' bruge. Nemt ;)

Og som altid når man viser noget på nettet fra en film...
"This site is taken offline due to legal reasons."

mvh
Peter Lind