"Close Encounters..." - bytteforslag
Fra : Morten Steen

Dato : 12-02-03 09:22

Et lidt usædvanligt bytteforslag : jeg har 2 billetter til "Close
Encounters..." d. 25.04.03 kl. 23.59 i Imperial, København. Række 19, sæde
28-30. (Midtersektionen).
Jeg vil MEGET gerne bytte til to bedre billetter (række 13-17 midtfor).
Naturligvis lyder det ikke umiddelbart som en fordel, men jeg er villig til
at smide 200,- kr. oven i!
Hvis der er nogen der tænder på den handel, så drop mig lige en mail.

Morten

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-02-03 09:39

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> writes:

> [...]
> Naturligvis lyder det ikke umiddelbart som en fordel, men jeg er villig til

For det første hører det vel hjemme i dk.marked.privat og derudover er
det ulovligt. Billetter må ikke handles til andet end den påskrevne
værdi.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Morten Steen

Dato : 12-02-03 09:58

> For det første hører det vel hjemme i dk.marked.privat og derudover er
> det ulovligt. Billetter må ikke handles til andet end den påskrevne
> værdi.

Det er jo ikke billetterne jeg betaler for. Det er folks venlighed. Hvis jeg
vil give folk 200,- kr. for at være venlige, må det vel være min sag. Du kan
evt. også kalde det findeløn... jeg er jævnt ligeglad.
Og klart den hører til i dk.marked.privat... det er temmelig normal praksis
at folk med biografbilletter annoncerer i denne gruppe.

Morten

Fra : DevilHair

Dato : 12-02-03 11:14

Hvorfor bytter du ikke bare via biografen?

Fra : Morten Steen

Dato : 12-02-03 11:21

> Hvorfor bytter du ikke bare via biografen?

Øhm, fordi der er stort set udsolgt.

Morten

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 12-02-03 20:33

> Øhm, fordi der er stort set udsolgt.

Nu er jeg garanteret meget dum, men hvad er det for en film, siden man er
villig til at betale så meget for at nogen er "venlige" at bytte pladser"
Titlen lyder ihvertfald som om det er noget for mig

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : DevilHair

Dato : 12-02-03 21:16

Ja, det kan godt være der er udsolgt, men spørg engang imellem dernede i
biffen for at høre hvilke billeter der ikke bliver hentet.
Det er næsten altid billeter nede foran i biografen der ikke bliver hentet
fordi folk ombestemmer sig fordi det tror det er bedst at sidde bag i salen.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 12-02-03 22:22

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote

> [...]
> villig til at betale så meget for at nogen er "venlige" at bytte pladser"
> Titlen lyder ihvertfald som om det er noget for mig

Du er sikkert ikke dum, blot meget ung (og det kommer fra en sidst i
tyverne. Jeg føler mig gammel :)

Det er naturligvis en af Spielbergs bedste film 'Close Encounters of the
Third Kind' fra 1977 der hentydes til.
Har selv billetter til Århus forstillingen :) - det bliver stort !

Mvh, Dennis

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 13-02-03 11:24

> [...]

> Third Kind' fra 1977 der hentydes til.
> Har selv billetter til Århus forstillingen :) - det bliver stort !

aarh nu er jeg med. Jeg er 24, og jeg kan godt huske den, selfølgelig ikke
fra den kom frem, men den blev da set da man var lille. Den står selfølgelig
også over på dvdhylden i special edition Jeg var bare ikke lige så
skarp, at jeg opfattede det var den, når der bare stod "Close Encounters"
Hvordan kan det være de smider den i biffen igen?

Mvh Martin Sjøstrand