Spørgsmål fra ny i gruppen
Fra : JH

Dato : 09-02-03 11:10

Har lige erhvervet mig en DVD afspiller
og skal selvfølgelig have nogle (en masse) film.
Region 2 udgaver foretrækkes af hensyn til
de ikke engelskkyndige i familien.
Jeg har kigget lidt på www.dvdpriser.dk
Her kan jeg se at DVD-Pusheren og Softexchange
er blandt de billigste.
Jeg har kun gode erfaringer med at handle hos Softexchange,
men DVD-pusheren kender jeg ikke.
Er der nogle der vil dele deres erfaringer?
Er der andre butikker såvel fysiske (i Stor-Kbh)
som internet der er bedre/kan anbefales?

Vh JH

PS
Har søgt i google.groups, men fandt ikke svar.

Fra : KNL DtP

Dato : 09-02-03 11:26

"JH" <jyhj@@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der vil dele deres erfaringer?

Jeg har altid været meget tilfreds med www.dvdoo.dk de har et stort udvalg, god
service og utrolig mange tilbud - man kan altid finde en god film til små penge.
Desuden har mange varehuse faktisk fået en pæn DVD-samling op og stå. Flere gange kan
man finde tilud til 99 kr. og 129 kr.

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-02-03 11:49

On Sun, 9 Feb 2003 11:09:36 +0100, "JH" <jyhj@@bigfoot.com> wrote:

> [...]
>
>Vh JH
>
>PS
>Har søgt i google.groups, men fandt ikke svar.

Har du også søgt på OSS her i gruppen

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morbid Angel

Dato : 09-02-03 13:21

On Sun, 9 Feb 2003 11:09:36 +0100, "JH" <jyhj@@bigfoot.com> wrote:

Stereo Studio har mange gode film og mange til billige penge Fona har
også et bredt udvalg af 99,- titler.

online:
Dvdpusheren har jeg skrottet efter at have bestilt hos dem en 10 gange
og hver gang har filmene (som er lagertitler) taget fra 2 til 6 uger
at modtage.(mange gange skulle jeg rykke dem flere gange)

Proshop er udmærket men lidt pebret i nogle af priserne det samme er
Axelmusic.

Dvdoo er helt klart den bedste danske site når det angår udvalg og
hurtig levering.

mvh

MA

Fra : HKJ

Dato : 09-02-03 17:12

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message

> Dvdoo er helt klart den bedste danske site når det angår udvalg og
> hurtig levering.

Så står det sørgeligt til i landet, jeg har stadig en ordre fra midten af
december jeg ikke har fået endnu, selvom deres webside siger at den er
lagervare. Når jeg skriver til dem er den ikke lagervare, men lige på
trapperne.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-02-03 19:45

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> writes:

> Dvdpusheren har jeg skrottet efter at have bestilt hos dem en 10 gange
> og hver gang har filmene (som er lagertitler) taget fra 2 til 6 uger
> at modtage.(mange gange skulle jeg rykke dem flere gange)

Så er jeg ikke alene...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Forget the glory. Now for rat where
The RockBear. ((^)) we draw soul together."

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 09-02-03 17:57

> Jeg har kun gode erfaringer med at handle hos Softexchange,
> men DVD-pusheren kender jeg ikke.
> Er der nogle der vil dele deres erfaringer?

Jeg har fået en brugt film fra Softexchange engang !!! Den stod som ny
på deres side!

Dvdoo er hurtigst ja, men jeg har aldrig haft problemer med Pusheren.
Det gælder for så vidt vides også min bekendtskabskreds.

/Jens Rasmussen