BlockBuster - ...
Fra : DevilHair

Dato : 08-02-03 00:40

Jeg så længere nede at der var en lille dis. om Pr-Plathed hvor BlockBuster
blev inddraget i det hele, bla dis. om at de tjente penge.

Jeg kan så sige at BlockBuster DK kører med underskud i DK, bla fordi de har
opkøbt en masse Playtime butikker, gjort nogle af dem til nye BBV butikker
og andre har de bare lukket, og bla. fordi de har åbnet butikker i Norge nu.

Så kan det bla. siges at BBV dækkes MASSIVT op af BBV i USA penge mæssigt.

Og at BBV i Tyskland gik nedenom og hjem pga. for høje lønninger til de
ansatte.

Bare lidt om jeres lokale BlockFucker, og husk at de ansatte der står i
butikker får mindsteløn, og INGEN aften eller weekend tillæg eller tillæg i
helligdage, så vær lidt venlige ved dem.. Det er jo en skod løn man får,
medmindre du går i gang med at udfylde div. bøger såsom Bronze bog, Sølv bog
og så Guld bog.

Husk det næste gang i står og lejer film, så send et smil til jeres lokale
1ass eller 2ass.

Fra : Morten DH

Dato : 08-02-03 12:42

"DevilHair" <DevilHair@Get2Net.Dk> skrev i en meddelelse
> Husk det næste gang i står og lejer film, så send et smil til jeres lokale
> 1ass eller 2ass.

De tøser der står i min lokale BB gør det ualmindelig nemt

Fra : DevilHair

Dato : 08-02-03 18:27

Kan du komme nærmere hvilken en det er....

Fra : Morten DH

Dato : 08-02-03 20:50

> Kan du komme nærmere hvilken en det er....

4700 Næstved... Men der står altså også enkelte bumsede teenager drenge
indimellem - så jeg vil ikke hænges op på noget