Far from heaven
Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-03 06:25

Vi bør være skeptiske når vi ser den fremragende ny film "Far from heaven"
hvor en neger er BillCosby sympatisk og mishandles af onde, rige
nordstatshvide i1950 - for de færreste sorte i USA er så sympatiske og
ikke-voldelige og højtuddannede og gavnlige, og derfor er fordomme
uundgåelige.
Statsindblanding for at skabe lighed, skader kun.

"Hvis menneskene en morgen vågnede op og pludselig var af samme race, tro og
farve, ville der opfindes andre grunde til fordomme inden middag. "
Senator George Aiken

Men filmen er realistisk, iøvrigt, og psykologisk klog som et Henrik
Ibsen-skuespil.

Ægtemanden der springer ud som bøsse, og straffer sin kone for at tale med
den sympatiske sorte gartner, er god&ond og tankevækkende.

Bysladderen og de sortes stening af den sorte charmerende gartners hus, er
særlig tankevækkende. Udbrydere fra normen straffes - en klog film.
Da den grimme kvindelige dommer forleden gav mig min anden 266b-straf havde
hun samme forargede trækning ved munden, som filmens sladdertanter, da hun
hørte min forsvarer tale varmt for at jeg ikke er racist, når jeg har giftet
mig med en japaner.
Hun så med foragt på en sådan klasseforrædder som mig - man skal være
normal. så jeg fik lidt større bøde end sidst.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Per

Dato : 06-02-03 08:37

"
> [...]
> Hun så med foragt på en sådan klasseforrædder som mig - man skal være
> normal. så jeg fik lidt større bøde end sidst.

Ehm what the hell is this crap?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-02-03 09:27

"Per" <pzk@crayon.dk> escribió

> Ehm what the hell is this crap?

Hcis du absolut skal svare paa Bo Warmings indlaeg, saa klip venligst
dit citat ifoelge de retningslinier der er nedfaeldet paa:

FUT: dk.admin.netikette
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Hajaj®

Dato : 13-02-03 06:58

On Thu, 6 Feb 2003 08:36:53 +0100, "Per" <pzk@crayon.dk>
wrote:

>Ehm what the hell is this crap?

Bo Warming. Han hører hjemme i dit kill-filter.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics