Hvilken film?
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 05-02-03 23:04

Sidste år viste Cinemaxx en fransk gyserfilm i Midnight Movie Madness
serien. Den så vældigt storslået ud visuelt. Er der nogen der har en titel?

Jakob

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 05-02-03 23:38

Jakob Medgyesi wrote:
> Sidste år viste Cinemaxx en fransk gyserfilm i Midnight Movie Madness
> serien. Den så vældigt storslået ud visuelt. Er der nogen der har en
> titel?
>
> Jakob

Hej Jakob
Må jeg foreslå at du reposter med ny emne titel? OE skubber den bare ind
under en gammel tråd (min gør i alt fald). Og så måske fortæller os hvilken
CinemaxX (eller er det kun Odense der kører MMM?)
hygge,
Nicolai

Fra : Henrik Rytter

Dato : 06-02-03 00:18

In article <b1s3nl$164b29$1@ID-155293.news.dfncis.de>, Nicolai Zoffmann
Heiredal <nicolai@heiredal.dk> wrote:

> [...]
> under en gammel tråd (min gør i alt fald). Og så måske fortæller os hvilken
> CinemaxX (eller er det kun Odense der kører MMM?)

Hos mig er den nu under en ny tråd.

Jeg deltog ikke selv i Midnight Movie Madness-serien, men var det ikke
der de viste Vidocq?
http://us.imdb.com/Title?0164961

Den canadiske DVD-udgave kan anbefales:
<http://www.amazon.ca/exec/obidos/ASIN/B000067DFC/qid=1044486825/sr=1-2/
ref=sr_1_2_2/702-8258921-2426447>

Undgå Reg. 3-udgaven

mvh
Henrik Rytter

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 06-02-03 01:01

> Jeg deltog ikke selv i Midnight Movie Madness-serien, men var det ikke
> [...]

Joda - netop den
Takker.

Jakob

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 06-02-03 01:02

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <nicolai@heiredal.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvilken
> CinemaxX (eller er det kun Odense der kører MMM?)

Howdy Nicolai,
Den gjorde det samme her, så jeg repostede, hvilket resulterede i den samme
post under den samme forkerte post igen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-02-03 01:24

Således skrev "Jakob Medgyesi" <nexREMOVE@post.cybercity.dk> i
dk.kultur.film Thu, 6 Feb 2003 01:02:16 +0100:

>Den gjorde det samme her, så jeg repostede, hvilket resulterede i den samme
>post under den samme forkerte post igen

Det er din Outlook Express, der skaber sig.

Prøv evt. at læse lidt tilbage i
<news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>, jeg mener
at jeg har set noget om det der.

Knud
--
"That sounds vaguely obscene, and if there's one thing I can't stand,
it's vagueness."