Hvilken film er dette?? haster er ved at b~
Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 30-01-03 16:37

Filmen handler om en kvindelig betjent, der er på vej, efter at have sagt
sit job op, på vejen kører hun i stykker, og for et lift af en der hedder
frank og hans kæreste. De gør et holdt på en tank station, hvor der bliver
skudt en eller to betjente, den kvindelige betjent flygter, og for hjælp af
en videnskabs man der er ved at udføre nogle eksperimenter, med tids
rejser...

På forhånd tak :)

--
MVH./ Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Lund

Dato : 30-01-03 19:17

Kunne godt være denne:

http://us.imdb.com/Title?0117468

Retroactive m. James Belushi

mvh

Lund

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-01-03 19:55

Hej!

Lund wrote:

> Kunne godt være denne:
>
> Retroactive m. James Belushi

Nogen der har set den og kan kommentere lidt? Ikke spoilere - mere om den er
interessant at købe f.eks. :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"If it's got tits or wheels it'll break your heart"

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 30-01-03 22:42

> Nogen der har set den og kan kommentere lidt? Ikke spoilere - mere om den
er
> interessant at købe f.eks. :)

Nu er det godt nok ved at være et stykke tid siden jeg så den.
Det er ikke en film der gjore det store indtryk på mig (så burde jeg kunne
huske lidt mere fra). Men så vidt jeg husker var det en ok film, som er værd
at se, især hvis men er scifi fan. Men jeg vil ikke ligefrem mene den er
værd at inverstere i. Det kommer selvfølgelig lidt an på hvor meget den
koster :)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-01-03 22:52

Hej!

Johnny Jakobsen wrote:

> [...]
> at se, især hvis men er scifi fan. Men jeg vil ikke ligefrem mene den er
> værd at inverstere i. Det kommer selvfølgelig lidt an på hvor meget den

Hmmmmmm, et lidt tvetydigt svar :) Nå, men jeg køber den nok så...(!).

Fra : hobnobs

Dato : 04-02-03 21:50

Den er helt afsindigt ringe! Jeg købte den i Netto for 40 bobs og det var
alt alt for meget. Jeg har flere gange forsøgt at forære den væk, men
forgæves. Hvis du sender din adresse til mig, må du FÅ mit eksemplar.

- hobnobs

hobnobs@lite.dk

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 30-01-03 22:57