Redekasser
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 24-02-03 15:29

Hej -

Nu har min svigerfar igen været efter mig, fordi jeg ikke har fået tømt
redekasserne.

Hvorfor er det nu lige, de skal tømmes og rengøres? Musvitter mv. kan vel
sagtens bygge videre på sidste års rede - eller hvad?

Er der ikke også noget om, at kasserne benyttes som skjul om vinteren. Så er
det vel bekvemt, hvis de er lidt forede.

Gode råd desangående modtages med kyshånd.

Tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Jan Bang Jensby

PS
For god ordens skyld: De er blevet tømt her i weekenden.

Fra : Møller

Dato : 24-02-03 23:32

"Jan Bang Jensby" <jensby@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jan Bang Jensby
>
> PS
> For god ordens skyld: De er blevet tømt her i weekenden.

Hele vinteren kan du sagtens lade den være, men omkring midten at februar t
--
Møller
ømmer jeg mine, de skal da lave lidt arbejde for føden!