filmningen fortsat
Fra : klaus nielsen

Dato : 12-03-03 02:03

hej, så er jeg tilbage med nyt, det tog lidt tid at få det hele på plads.
der kan filmes i uge 14 og 15 hvis i stadig har interesse i det.
ålborg offroad klub

klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk
vfr750 og xl600r

Fra : Mads Lund

Dato : 12-03-03 08:19

> hej, så er jeg tilbage med nyt, det tog lidt tid at få det hele på plads.
> der kan filmes i uge 14 og 15 hvis i stadig har interesse i det.
> ålborg offroad klub

Det er vi da. Er der lavet et storyboard, eller skal vi selv komme op med
det?

Mads Lund
YZ426, moviestar

Fra : Armand

Dato : 12-03-03 11:39

Mads Lund <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en

> Det er vi da. Er der lavet et storyboard, eller skal vi selv komme op med
> det?

STOOOP!!!!!

Lad ikke motortosserne stå for storyboard'et alene =

--
Armand.

Fra : klaus nielsen

Dato : 12-03-03 12:23

> Det er vi da. Er der lavet et storyboard, eller skal vi selv komme op med
> det?
>
> Mads Lund
> YZ426, moviestar

hej
det vil blive lavet i samarbejde med jer. pt er der ikke lavet noget.
har i nogen steder der tilnærmelsesvis kan køres til i bil, af hensyn til
kameraet? det er nok ikke godt at slæbe rundt på det på mc. og gå 10 km med
det er nok heller ikke sjovt.. *S*

skal i til herning stumpemarked ? så kunne vi evt mødes et sted og snakke
lidt om det der.

klaus nielsen
klaus_nielsen@tdcspace.dk
vfr750 og xl600r

Fra : Mads Lund

Dato : 12-03-03 14:30

> [...]
> har i nogen steder der tilnærmelsesvis kan køres til i bil, af hensyn til
> kameraet? det er nok ikke godt at slæbe rundt på det på mc. og gå 10 km

Ha, vi er luksus offroadere så vi kører kun steder hvor vi kan parkere med
bil og trailer

> skal i til herning stumpemarked ? så kunne vi evt mødes et sted og snakke
> lidt om det der.

Ja du kan jo komme hen i vores stand i Hal J1, tro mig - vi er lette at
finde .

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-03-03 15:03

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> writes:

> Ja du kan jo komme hen i vores stand i Hal J1, tro mig - vi er lette at
> finde .

Men pas på - hvis du har hænderne for langt oppe af lommerne kommer du
bare hjem med en, eller flere, af vores mange fine varer

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 12-03-03 15:10

Mads Lund <Mads.L@*nospam*Martin.DK> wrote in article
<WEGba.118$sE2.34@news.get2net.dk>...

> Ja du kan jo komme hen i vores stand i Hal J1, tro mig - vi er lette at
> finde .

Er vi klar? Har du fundet styret til min Jawa og de andre opgaver der står
på den fine seddel vi lavede den anden dag, og som du straks glemte på mit
spisebord...??
haha

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 12-03-03 15:18

> [...]
> på den fine seddel vi lavede den anden dag, og som du straks glemte på mit

Næ, postponement er nøgleordet. Jeg har dog printerkabler og tape klar. Men
jeg har været alle kasser igennem for at finde det Jawa styr uden held.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-03-03 17:30

"klaus nielsen" <klaus_nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hej, så er jeg tilbage med nyt, det tog lidt tid at få det hele på plads.
> der kan filmes i uge 14 og 15 hvis i stadig har interesse i det.
> ålborg offroad klub

Fedest!
Jeg har ferie i uge 14 og 15, så hvis jeg kan hjælpe med planlægning eller
arrangement, så sig til!

Rittig